Visa ämne
 Skriv ut ämne
PVP Wasteland

Stay frosty !
så jävla epic!!!
jag ska sätta mig och göra upp en map i editor så man har var sin bas och lite sådant till en pvpPfft
Redigerat av timpojn den 2014-02-13 04:18
Detta var sjukt kul, sätt upp ett onsdags/fredags PvP med detta! Smile

EDIT: Eller ett test-spel ikv med signup, så kan vi testa om det fungerar med fler folk. Jag tror på't! Smile
ja men hjälper du mig och editar lite senGrin
Riktigt kul pvp!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Tror vi ska skippa radion iaf och slå på 3rd person samt kill messages, lite dom som gjorde gnabbandet på TS roligt. Man skrämmer varandra innan man skjuter Smile
Faktiskt, jag hade mera roligt när det var trollllolllo och allmänt oseriöst som man kan se i min video. Som Wamb, jag tror att köra låga inställningar, jag hade faktiskt roligare åt att se killcount, vara på öppen kanal osv.. blev inte så mycket seriöst sniperteams och tystnad på radion. Så jag kan tänka mig köra en oseriösare omgång Smile
Stay frosty !

Citera

SkaGGet skrev:

Faktiskt, jag hade mera roligt när det var trollllolllo och allmänt oseriöst som man kan se i min video. Som Wamb, jag tror att köra låga inställningar, jag hade faktiskt roligare åt att se killcount, vara på öppen kanal osv.. blev inte så mycket seriöst sniperteams och tystnad på radion. Så jag kan tänka mig köra en oseriösare omgång Smile

Testa en vända till nästa vecka nån gång? Jag blir borta hela helgen
Borta hela helgen, men tillbaka till att spela gitarr på Generation Kill 4 ? Wink
Stay frosty !

Citera

SkaGGet skrev:

Borta hela helgen, men tillbaka till att spela gitarr på Generation Kill 4 ? Wink

Jaja, Trillar väl in strax innan OP'et då Pfft

Citera

wambotcha skrev:

Tror vi ska skippa radion iaf och slå på 3rd person samt kill messages, lite dom som gjorde gnabbandet på TS roligt. Man skrämmer varandra innan man skjuter Smile

Man tappade kontakt med sin kamrater så att man inte hittade varandra igen:/
Wamb > vad sägs om den här:

http://www.youtub...FjUlp3jQR0
+
http://www.youtub...LFqeXm_5X4

?
Stay frosty !
Varför har ingen gjort en Airwolf!?

Stay frosty !
Det där var nästan porr! Hoppas någon gör en till A3 med afterburner och utfällbara vapen!
img.photobucket.com/albums/v519/queenanthai/Made%20Of%20Fail/shutupandtakemymoney_zps3bbbd52e.jpeg

Ja, hej hej!