Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
SFP MSO 3.4
Har gjort en SFP version av MSO.
Orginalet: http://forums.bistudio.com/showthread...p?t=118246

Vore kul om nån kunde testa den på en dedi server. Är lite random när man försöker i editorn men tror jag fått de flesta funktioner att rulla som de ska. Är mest R3F log scriptet som kan ställa till de

Edit: Uppdaterat uppdraget till version 3-45 av MSO
Edit2: uppdaterat logistics scriptet 2011-10-08 10:50
Download:
http://www.ingaklena.se/tmp/arma2/mpm...tan.pbo.7z
Redigerat av subroc den 2011-10-08 10:51
låter utmärkt att pröva imorgon med nya fredagsreleasen då Smile
Har testat senaste MSO'n med SSG och det sägs att dom har verkligen förbättrat MSO.
Gör inte som jag gör. Gör som jag säger.
har ju hostat vietnam mission med hundratals ai, a-mob, och min egna mmai.. men MSO kände som tusen gånger tyngre så känns som de har lite konstiga script, typ loopar utan paus nästan.. men ikväll kör vi på dedikerad så Smile
hur gick det med denna? spelar ni fortfarande denna?

jag är ny här men kollat in sidan under lång tid, bara varit lat med regristrationen Pfft
när vi spelade så tok dog FPS, och tydligen hade något pappersbruk sprängts för var papper överallt. Dömdes ut som "ej spelbart". Vet inte vad som hänt sen dess med MSO.
finns ju nyare version som ska vara lite snålare på prollen, kan göra en konvertering till sfp om intresse finns. men enligt mig är det inget mission som passar för ett kvällslir, ska ligga och köras på en dedi server över tiden med nån som styr upp spelet för att det ska bli tufft, vill man bara lira lite är det enklare att köra domi eller bara slänga ut lite opfor på kartan
vi kan väl avsätta en vecka? Där vi kör ett organiserat lir varje dag..

Från den 20de oktober är jag "relativit" ledig och kan vara lite ledare, styra upp det hela. Se till så blir ordning och reda på uppdragen Smile
Är gräsänkling 26-30 okt. Är gärna med på lir då. Med reservation för att ölen lockar mer...
det är väl knappast ett antingen eller förhållande dock? Smile


subroc, fixa du missionet? Jag måste sätta mig in lite i det men så kan jag börja styra upp någon pdf.. pdf:er behövs alltid. Annars är man inte seriös! Smile
Sign me up!!
Låter bra Smile
så, har en lagt upp en ny version baserad på 3-45 och plockat bort lite color och väder effekter. kanske lättar lite
Chris släng in detta på din server pls Smile
jag sätter lite press på tillvaron och slänger in den när ny SFP kommer. Smile
det är makt att ha en egen server. Grin
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
uppdaterat igen, nu kan patgb203 samt strf90 lasta lite skit åsså
fråga, finns Patgb 203 "field mod" med? (Den med ksp58:an också)
nope, har inte sett nån sån ingame
kommer i nästa patch (dvs finns klar på svn även om hjulvort sa några fel som jag glömt)..
ah, uppdaterar MSO när den kommer