Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Soviet Invasion
vad tyckte ni om mitt mission? Funderar på skippa EBS modulen och bara har vanliga ai, likt i A-mob för att försöka få bort fps droppet. Blir mer objectives, och fasta fi.


Feedback? Hur kändes idéen med quartermaster osv?

använde ni det? skickade ni några supplies till fronten?

Märkte att arma2 hade krashat när jag kommit hem.
var in som hastigast när alla hade slutat spela, gick segt som sirap så körde bara ett par minuter.
var det EBS som, var problemet? synd.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Chris, svårt veta så här utan ordentligt debug test, har ju funkat väldigt bra när jag, grip och julvort körde (när jag hostade).


Har lite teorier, men tror skippar EBS helt ändå, gör lite andra grejer Smile
För mig var det spelbart.. Jag hade runt 60-70fps men lite senare längre in på ön sjönk det till runt 30, gissar att andra hade <10 då..(jag har ju fet och ny dator)..
MVH / Preed
Workstation: [ Intel i7 2600K | Asus P8P67 Deluxe | 8GB Corsair Vengeance DDR3-1600 | Powercolor Radeon HD 5870 PCS++ | Crucial M4 256GB SSD ]
Server: [ Intel Xeon Quadcore E3-1230 3.2GHz | 8GB DDR3 | KVM over IP | 100Mbit uplink | CentOS 6.0 ]
Med 15 fps är det inte lätt att köra varken bil eller strv. Först trodde jag det berodde på allt nytt som tillkommit sturkö (jättefint och underbart med skyltning när man spelar a-mob ) men nu verkar det ju ha en trevligare förklaring Smile

Vad gäller QM med underordnad tror jag att vi försökte få igång lite av en supply-chain men med svår framgång. När det är väldigt få som spelar är det svårt att dela av folk till icke-front-uppgifter, tror jag.

I övrigt känns det som ett bra uppdrag när det är många anslutna och många engagerade. Kan bli riktigt kanoners! Smile
Redigerat av Skogstoken den 2011-06-07 17:55

Citera

Preed skrev:
För mig var det spelbart.. Jag hade runt 60-70fps men lite senare längre in på ön sjönk det till runt 30, gissar att andra hade <10 då..(jag har ju fet och ny dator)..

jag hade 5 FPS och jag har också en relativt ny fet dator. Smile
Redigerat av Chris_Acrobat den 2011-06-07 19:11
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
kutade ju runt ensam utan vapen i skogen i 1tim igår på amob så jag kan gärna ställa upp och köra lite lastbil