Visa ämne
Anrop » Flygsimulatorer » Flygsimulatorer
 Skriv ut ämne
Anrops Flygande Cirkus
Hej jag tänkte bara säga att jah BMJ håller på att skapa lite "missions" till il2 Cliffs of Dover,
det kommer att bli missions i stegrande svårighet först så kommer det att vara navigation enligt ett system som kallas VFR eller Visual Flight Rules. Det betyder att man navigerar som man gjorde i början av flygets historia man tittar ner och konstaterar vart man är helt enkelt (ledsen om jag idiotförklara folk), utan några yttre krafter som vind och andra krafter som kan göra att planet avviker från vald kurs. Kommer också att försöka leta reda på en grymt bra il2 guide som jag vet finns på nätet där bland annat man lär sig hur man kan avstånds bedöma med hjälp av siktet.

Mer info om tester av mina missions kommer

MvH Mikael BMJ Johansson
Hej igen ok jag har skapat lite grunder för dom flesta flygplan som man kan flyga i spelet både de alierade och axelmakterna har dock fått ett häng när jag håller på att placera ut lite fartyg med AAA så där är jag just nu men testar lite olika saker för att lösa detta så det borde nog gå läser dessutom en massa olika guider för att få alt att flyta så snart (om ett år eller 2) kommer jag nog att få allt att funka Smile tills nästa uppdatering med info flyg bombare lär er ställa in siktet på jakten och crasha inte under towerbridge när ni tränar på snygga lopar för att impa på brudarna


MvH Mikael BMJ Johansson