Visa ämne
Anrop » Flygsimulatorer » Flygsimulatorer
 Skriv ut ämne
Falcon 4, BMS 4.32
http://dailyairforce.com/moort/Falcon...up.torrent



Kräver orginal Falcon4, inte Falcon 4 AF.


Jag och subroc kommer köra lite inflygning ikväll tror jag.. vore kul om fler dyker upp Smile
hmmm nu vart jag sugen på att installera det igen Smile
synd att denna vecka är hektisk men det kommer fler, laddar hem den och installerar, så får vi se när vi kan flyga
slöben och lite kod knackare Cool
Sign me up.
har problem med få falcon 4 setup.exe att starta :/

win7 + magic disc.. någon?
Vad jag var tvungen att göra var att byta till en ny ISO läsare, Daemon tools funkade inte och PowerDISC (Jag tror de va det) funkade.

tror att de beror på 16x speed eller något liknade, Försök vänta 20 - 10 min de borde funka då.
Jag hann testa lite igår och det fungerade riktigt bra. Försöker gärna hänga på om det blir mer flygning här i dagarna. Smile
jag brände ut på skiva. är lite knep å knåp på inställningar sen för att få funka optimalt. postar dessa ikväll

Citera

subroc skrev:
jag brände ut på skiva. är lite knep å knåp på inställningar sen för att få funka optimalt. postar dessa ikväll


Vad hände med ikväll Shock Pfft

Jobbar på att få till en HOTAs, de har ju ändrat en hel del kommandon så gamla filer var ju inte till nån större nytta.
Redigerat av metal den 2011-09-14 19:50
slöben och lite kod knackare Cool
tog ganska bra stund lära sig HARM igen.. låste, sköt och fick ingen träff? Va falls.. chaff/flare har jag även problem med.


Allt är dock förlåtet 06.15 och soluppgång över korea.. det är så vackert i BMS Smile
Jag hade rejäla problem att sätta upp mina program för Chaff/Flare i Data Cartridgen (default är de tomma). Det visade sig att när man sätter intervals så går det inte att sätta markören i fönstret och rensa med t.ex backspace, utan man måste sätta markören där och sen skriva rakt av. Vem vet, det kanske hjälper nån annan. Smile
Kanske en video tut dk Grin
Om Chaff/Flare-program? Pilla runt lite och fråga om du undrar nåt är nog enklare. Smile
RTFM Grin
Enligt manualen så starta et TE eller camp, stoppa tiden, gör all inställningar du behöver med MFD's och allt annat, spara. Detta är i 2D kartan so du gör det, finns en icon på högersidan som heter DTC eller nåt, har inte spelet igång. Nästa gång du kör finns allting där, alternativt kan du gå in i 3d och göra alla inställningar manuellt, sen spara med knappkombon, har för mig att det är Alt C : S
edit:
Hela systemet med att spara cockpit upplevs som aningen buggit, har kommit in i spelet och allting blank..även efter att ha sparat med Alt C : S


En sak som oroar mig är att efter du avslutat spelet ligger ena processor och tuffar för fullt 100% med kernel system som inte stängs av efter du avslutat spelet, Win7 64 problem gissar jag, reboot är enda sättet att stänga ner det. Någon annan som har det problemet?
Redigerat av metal den 2011-09-16 02:26
slöben och lite kod knackare Cool

Citera

metal skrev:
RTFM Grin
Enligt manualen så starta et TE eller camp, stoppa tiden, gör all inställningar du behöver med MFD's och allt annat, spara. Detta är i 2D kartan so du gör det, finns en icon på högersidan som heter DTC eller nåt, har inte spelet igång. Nästa gång du kör finns allting där, alternativt kan du gå in i 3d och göra alla inställningar manuellt, sen spara med knappkombon, har för mig att det är Alt C : S
edit:
Hela systemet med att spara cockpit upplevs som aningen buggit, har kommit in i spelet och allting blank..även efter att ha sparat med Alt C : S


En sak som oroar mig är att efter du avslutat spelet ligger ena processor och tuffar för fullt 100% med kernel system som inte stängs av efter du avslutat spelet, Win7 64 problem gissar jag, reboot är enda sättet att stänga ner det. Någon annan som har det problemet?


Har samma problem med att de ligger kvar, ALT TAB DEL funkar för mig
Kör du kampanjen utan att ha kört nåt TE så stänger det ner ok....
slöben och lite kod knackare Cool
Lite FredagsBMS ja?
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
Nu sitter man på fest ju...men jag lirar gärna imorgon eller söndagSmile
jomen, är inne på lika snabbt som det tar för min f16 att krocka med närmsta sa6
Det är kanske värt att dra igång en kampanj och köra lite imorgon (senare idag) då kanske Smile