Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Lördag 8/10 OP Spöad Sparv 19:30
Jag borde få någon skyttemedalj för flest eliminerade tjetjener, Grin
Galaxens räddare.
Det var mysigt att åka helikopter. Nästa gång pilotar jag Grin
Redigerat av Finarvas den 2011-10-09 06:57
Tack till Daff som skapade ett mysigt uppdrag. Det var fan den besta lördagkvällen på mycket länge!
Altså, det kan ha varit jag!
Tack som fan till Daff och Grip för genomförda arbetsinsatser med skapande/ledning av uppdraget. vad det gäller feedback i övrigt så tror jag inte att jag är lika positiv som alla andra,
jag anser INTE att det är kul att sitta och vänta 10 min på brief för att folk sitter och snackar hockey/grillkorv/m.m. min ragequit var nära och är det så här anropspel ska funka i fortsättningen tror jag jag kan helt avstå. visst skärpte sig folk efter ett tag och det var helt ok att spela men jag förstår inte att det ska behövas hotas med att server stängs ned/folk kickas för att få lite ordning på liren? Ska Anrop behöva köpa in ADHD medicin och dela ut före varje lir. SKÄRPNING

/hilter
ah glömde bort det när vi väl kommer in, men ja, det skall räcka säga manöver en gång. Det är sjukt störande när man försöker få in folk på servern, fixa något som krångla och folk "överröstar" med nonsens snack.

Sen övrigt, jag tycker helt ok att man snackar skit.. i group channel. Men side/global är bara för ledare..

Citera

granQ skrev:
ah glömde bort det när vi väl kommer in, men ja, det skall räcka säga manöver en gång. Det är sjukt störande när man försöker få in folk på servern, fixa något som krångla och folk "överröstar" med nonsens snack.

Sen övrigt, jag tycker helt ok att man snackar skit.. i group channel. Men side/global är bara för ledare..


Vore trevlig om folk som använder sådana ord förklarar vad de betyder innan de börjar skälla på en. För mig låter manöver som "var så god att prata"XD
Redigerat av JonathanE den 2011-10-09 11:20
Steam: BloodyVikings
img716.imageshack.us/img716/8311/arma2oa2011100821450130.png


Gruppbild!!
Tack för att jag fick vara med. Hoppas jag får spela igen med er i en liknande event.