Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
Vem?
Totalt antal röster : 0
 Skriv ut ämne
Mossarelli eller dahl
Jag tycker det är orättvist att mossarelli blir bannad i 2 månader.

Jag tycker också det är absurt att Martin säger att Mossarelli ska döda hans mamma.

Vem borde få stanna på Anrop tycker ni?

Jag kommer att lägga upp denna tråden tills folk har röstat färdigt.
Redigerat av Finarvas den 2011-10-18 20:27
Jag hade hoppats att vi inte skulle föra en sån här debatt offentligt på anrop, med hänsyn till både Dahl och Mossarelli. Båda är välkomna att vara på Anrop. (Moss om 2 mån)

Vem som kallat vem eller vad har inget med vårat beslut att göra. Det bygger endast på att en vuxen man har åkt till en 12 årig killes skola och gjort besök där, 2 gånger. Där polis blivit tillkallad.
Det är enda anledningen, det är att gå för långt.

Hot, drama och snack är jag för gammal för och har inget intresse för, men man skall inte behöva känna att man kommer bli våldgästad mot sin vilja i sitt hem/på skolan av någon av anrop.

Jag skulle vilja låsa denna tråden men jag antar att det kan finnas ett behov för en del att diskutera detta så kommer låta denna ligga kvar.
Dock igen, med hänsyn till både Dahl och Mossarelli så tycker jag det vore önskvärt om vi inte gjorde det hela till ett "han eller han" grej. Ingen behöver välja sida, detta är ett beslut från Anrop's ledning för markera var gränsen går.
Redigerat av Granquist den 2011-10-18 20:10
Omröstning raderad då den inte påverkar verkligheten.

Citera

Finarvas skrev:
Omröstning raderad då den inte påverkar verkligheten.


Whaat?! Where's the Democratic we've fought for!! WHERE IS IT!! WE VOTED FOR A PRESIDENT OMGAD AND U CHEAT??!?!?! OMGAAAD!!

Skojar ..

Kände bara på att tråla de Grin

Men du gör som du tker e rätt!!
Byt gärna titel också, tycker inte den känns så moralisk riktig, men det kanske bara är jag.

Jag vet inte vad som har hänt mer än vad som står här, men jag antar att banen har en giltig grund eftersom "polis blivit tillkallad", men mer än det: "va?". Oavsett vad som hänt så är nog det som gör mig mest ledsen är väl titeln på denna tråden, "Mossarelli eller dahl". Grunden med Anrop, vad jag förstått det som och jag är rätt säker på att jag fått en rätt uppfattning, är ju att alla ska vara Välkomna. Sen betyder ju det självklart att inte att allt är tillåtet, men inga människor ska ju behöva hänga uppe på en offentlig våg på grund av någons sämre val i livet.
Även om jag skulle svara så skulle jag inte kunna, eftersom jag inte känner mig tillräckligt insatt. Det ända jag kan säga är att jag hoppas att efter detta att de båda kommer tillbaka hit till Anrop och att våra spel kan fortsätta som vanligt. Men sen är jag kanske lite för optimistisk av mig också. ^^

Jag skulle gärna vilja veta mer om vad som hänt, men jag vet inte om man egentligen ska ta det på ett officiellt forum på grund av naturliga själ, men tar man det under radarn, som t.ex. på TS3 så är det ju lätt att man får en (eller flera) vriden sanning av historien och det är något jag aldrig varit speciellt förtjust av.
Vad anser ledningen och resten? Officiell eller under radarn diskunion?

Citera

granQ skrev:
Jag skulle vilja låsa denna tråden men jag antar att det kan finnas ett behov för en del att diskutera detta så kommer låta denna ligga kvar.

Bra beslut förövrigt.

[HINT: Under radarn = bakom ryggen diskunioner]
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
ledningen har sagt vad vi tycker, och jag pratat med Moss om det också. Personligen ser jag ingen poäng att diskutera det mer.