Visa ämne
 Skriv ut ämne
Patch ikväll...
Nu är det bara 6 dagar kvar till 27 oktober, då skall vi fixa fin patch för alla arma hemsidor osv..

men vad är prio på ikväll?

m59utr_nohq.paa saknas och måste fixas till.
Tgb 40 köra över broarna.
Sturkö broarna, och vägen.. pilla lite.

annat?
Kanske fixa instrumenten för stridsvagnar, stridsfordon osv? Som när man har blivit träffad på kanontornet så visar den organet istället för grön. Samt zoom för stridsvagnar om man är commander för det är ganska jobbigt att åka med full zoom hela tiden.
HÄR TALAR VI SVENSKA
m59w_soldier2_alt2 har ingen utr_co textur så den ser lite konstig ut, testade la till samma som den vanliga men fick bara error
I'm dancing the safety dance naked just because of this message! GranQ made my day boii.
Stridsvagn 2000 och eländewagen. Men njae, broarna och vägarna är högsta prio tycker jag.
Galaxens räddare.
eländevagen behövs helt klart för SFP2015

men ingen prio på den Wink
Legitimerad SFP Gnällröv.
Nu gällde det väl buggfixar och inte nya fordon?
mm, en del tror man slänger ihop ett addons på ett par timmar.. såna vill man leda ut genom bakdörren och rada upp mot väggen...
Det tror jag verkligen inte att det gör..
spelar ingen roll vad man gör, om det är addons eller snickrar en stol, vill man att det ska bli bra så kommer det ta tid.
jag tycker ni gör ett alldeles utmärkt jobb, synd bara att inte fler använder grejjerna och gör missions med dem.. (mig inkluderat)

Legitimerad SFP Gnällröv.