Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Timbiz redo för strid
Jag fick höra om anrop av en arbetskompis och tyckte det lätt kul och undrar hur det funkar här Pfft jag äger Red orchestra 2 och är villig att köpa arma 2 med men tänkte kolla som sagt hur det funkar.
/)^3^(\
Hej och kul att du hittat hit!

Tyngdpunkten här ligger på ArmA 2 men du kan nog hitta folk som är villiga att prova både det ena och det andra Smile Anrop bejakar allt inom milsim.

Det annonseras ut här eller på chatten när det är spel på G. Mindre spel körs lite ad hoc, de större försöker vi köra mer organiserat. Alltså med chefer som ger order till de övriga. Ett visst mått av organisation är nödvändigt när det blir 10-20 pers som ska spela. Mindre lir körs mer avslappnat med en kall öl i handen. Anrop står för öppenhet och ska vara välkomnande, det är viktigt.

För egen så sysslar jag mest med att göra modeller. Blir mest till det vi kallar Swedish forces pack 1981 samt den svenska ön Sturkö. Alltså som det svenska försvaret såg ut runt 1981 och ubåtskränkningen i Karlskrona. Jag tillhör ju den generation som är uppfödd med att ha elaka ryssen i röven Smile

För att svara på din fråga hur det funkar så, ehh... Kom in i chatten, häng på när det spelas, häng på forumet.

Välkommen i alla fall!
Redigerat av Steel rat den 2011-10-26 23:41
Välkommen till Anrop

Här funkar de så att alla är välkomna, så länge man uppför sig någorlunda civiliserat är man välkommen att stanna tills man tröttnar på oss. Majoriteten av allt spelande här sker i arma2 men tillfälliga utflykter sker ganska ofta in i andra spel. Totalt finns de runt 20-30 aktiva arma2 spelare här och 10-20 till som dyker upp oregelbundet. Du betalar inget för vårat sällskap å får inte heller betalt för att stå ut med oss. Ingen är tvingad att delta utan de gör du när du själv känner att du vill, ett tips är dock att titta efter storspels trådarna på forumet då dom lockar mellan 15 och 30 spelare.

Väljer du att köpa arma2 se till att köpa Combined Operation så du har både ARMA2 och Operation Arowhead. Hittar du dessutom ett packet med BAF och PMC i så slipper du gratis texturernas skrämande värld.(Men de är ju som allt annat en smakfråga)

Anrop har dessutom fått den tvivelaktiga äran att agera beta testare för Arma2 modden SFP(Swedish Forces Pack) å ett antal av oss är medskylldiga till denna stygelse. Här får leka i arma2 världen med svenska vapen, uniformer och fordon i två fiktiva senarios. 2015 och 1981(U137 30år sedan imorgon.)

Mvh
Grip

---------------
@steel_rat för att va gammal är du snabb Pfft
Redigerat av Grip den 2011-10-26 23:43

Citera

@steel_rat för att va gammal är du snabb Pfft


Då ska du se mig dricka pilsner!
Redigerat av Steel rat den 2011-10-27 00:03