Visa ämne
Anrop » Anrop » Marknad
 Skriv ut ämne
Battlefield 3 Limited Edition
Hejsan hejsan, har ett extra bf3 limited edition som slank med pga. att webhallen.se laggade till när jag skulle trycka på "köp" så jag tryckte givetvis 2 gånger och fick då 2 spel och nu vill jag bli av med det ena.

Jag gav 478 SEK för det och kräver 500 SEK för det, jämna pengar så är någon intresserad så hör av er till mig på telefon

0708 530 663

eller



MVH. Trajanus
[img]http://forgifs.com/gallery/v/Funny/George-Bush-dancing.gif.html[/img]
Mea Culpa, Mea Maxima
Haha där va du ju nästan rolig.

Du vill alltså ha mer pengar för ett spel du har köpt än vad du betalade för det ?

Sen att Webhallen tar jävla ockerpriser men det e knappast ditt fel men du får aldrig sålt den när man kan få BF3 för 300:- på exempel media markt.
Limited edition gör bara att man får tillgång till back to karkand expansionen som kommer i december iår.
Ifall du har vanilla BF3 så får du vänta till Jan för att få den gratis..

Iallfall om man skall tro DICE annars kommer den kosta nått mellan 10-15 dollar..


GL HF på den här annonsen... Facepalm

Citera

Wobble skrev:
Haha där va du ju nästan rolig.

Du vill alltså ha mer pengar för ett spel du har köpt än vad du betalade för det ?

Sen att Webhallen tar jävla ockerpriser men det e knappast ditt fel men du får aldrig sålt den när man kan få BF3 för 300:- på exempel media markt.
Limited edition gör bara att man får tillgång till back to karkand expansionen som kommer i december iår.
Ifall du har vanilla BF3 så får du vänta till Jan för att få den gratis..

Iallfall om man skall tro DICE annars kommer den kosta nått mellan 10-15 dollar..


GL HF på den här annonsen... Facepalm


Wobble, det finns idioter för allt. Bara att lägga upp på blocket.
Mundis Ex Igne Factus Est

i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/243/561/afc.gif
jag sprider ut detta lite överallt, är det nån som vill ha det så kör hårt Smile jag är iofs också öppen för resonliga bud också Smile
[img]http://forgifs.com/gallery/v/Funny/George-Bush-dancing.gif.html[/img]
Mea Culpa, Mea Maxima