Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
3st nya coop uppdrag
Nu har jag hållit på lite i editorn igen och skapat tre nya coop uppdrag till SFP 1981. Enjoy Smile

Red alert
Beskrivning: En sovjetisk ubåt har gått på grund. Säkra fem öar för att förhindra att Sovjetiska trupper får ett starkt fäste i skärgården.
Antal spelare: 1-16.
Tid: 1-2 h

Centurion
Beskrivning: En stridsvagnspluton har fått i uppgift att bryta igenom fiendens linjer, för att slå ut deras pansar.
Antal spelare: 1-12.
Tid: ca 30 min

Saboteurs
Beskrivning: Kustjägare skickas in bakom fiendens linjer för att förstöra viktiga anläggningar.
Antal Spelare: 1-18.
Tid: 1-2h

Edit:
Jag har uppdaterat uppdragen nu. Jag tog bort "first aid" modulerna på respawn banorna för jag fick det inte att fungera. Samt lite annat små fix.
Powder bifogade följande bild:fil:
coop_missions.zip [309.72kB / 370 Nerladdningar]

Redigerat av Powder den 2011-11-21 19:36
Låter som kul uppdrag. Grin
Nordström
Signalist Hemvärnet
FRO (Frivilliga Radioorganisationen)
Powder kolla så first aid moduler osv syncas om när man dör annars så har man inte så stor nytta av dom Wink

Annars känns de lite som du gör uppdrag med lite mycket fiender på men de är ju mer en personlig åsikt.

Bra uppdrag i övrigt
Tokbra med någon som gör uppdrag (applåderar)
Det var kul uppdrag! Vi testade två av uppdragen. Saboteurs och Red Alert. Tyvärr så blev jag av med en satchel charge och råkade därmed spränga vår vapen stash i saboteur och sen avbröt vi Red Alert när vi fortfarande hade den stora ön kvar att ta eftersom folk lämnade. :/
Redigerat av Kapten-N den 2011-11-06 04:20
Nordström
Signalist Hemvärnet
FRO (Frivilliga Radioorganisationen)

Citera

Grip skrev:
Powder kolla så first aid moduler osv syncas om när man dör annars så har man inte så stor nytta av dom Wink

Annars känns de lite som du gör uppdrag med lite mycket fiender på men de är ju mer en personlig åsikt.

Bra uppdrag i övrigt


Håller med där, vid första målet kändes det som att vi hade halva ryska armén efter oss efter bara några minuters närvaro Pfft

Men annars var det roligt Smile
Jag tyckte att förstärkningarna som kom när vi sprängde ammunitions förrådet var i lagom och realistisk storlek. Vad vi skulle ha gjort var att springa utav helvete rakt in i skogen istället för att gömma oss bakom ett hus. Pfft
Nordström
Signalist Hemvärnet
FRO (Frivilliga Radioorganisationen)
Kul att ni gillade dem och bra med lite feedback. Jag ska se över det där med modulerna och antal fiender.
Nu har jag uppdaterat uppdragen.
Nice Powder Smile ska bli spännande att testa
Trevligt Powder