Visa ämne
Anrop » Flygsimulatorer » Flygsimulatorer
 Skriv ut ämne
Jane's F/A-18
Någon som tycker att det är roligt med flyg och hangarfartyg? Jag flyger en massa Jane's F/A-18. Onlinevännerna är mest jänkare, så det vore trevligt att kunna köra under lite mer rimliga kvällstimmar ibland.

Lite äldre sim. Mkt verklighetstrogen (jmf Falcon 4) modell. Grafik har uppdaterats lite grand genom åren. Framförallt är hangarfartygsprylarna det som särskiljer från andra sims.

Ge mig en vink om ni skulle vara sugna att prova!
har aldrig kört Janes.. ser dock fram emot seven-g eller vad heter.

Har du prövat falcon 4 bms? Grafik är inte vad som gör ett spel.. men inte obetydligt heller Smile
Jupp, har provat. Himla fint!

Men jag behöver hangarfartygslandningar för att må riktigt bra i själen. Det är pricken över i:et att få en hjärtpumpare under uppdragets sista minuter. Smile

Jane's grafik är ju inte riktigt lika bra. Men dom har ändå prioriterat bra saker. Moln och solnedgångar osv, samt själva flyplanet ser mkt bra ut. Och TSH's grafikuppdateringar med högupplösta texturer och möjlighet att köra vilken upplösning man vill osv har verkligen gjort susen.
Redigerat av Hampe den 2012-02-02 21:55
låter lockande, bästa jag gillar är just hangarfartygslandningar i IL2:1946
Om du vill prova så hjälper jag dig mer än gärna igång, så du får spelet och lite crash course och sådär. Smile Bara å säga till så kan jag hoppa in på TS.

Sätter in lite bilder så du får en ungf uppfattning om hur mkt man kan förvänta sig av grafiken.
Hampe bifogade följande bild:bilder:
03.jpg 02.jpg 01.jpg

Redigerat av Hampe den 2012-02-03 00:01