Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
CO10 OP HouseMeet 1.5
En bad guy har hyrt massa OPFOR för att komma undan SWE. Men så lätt skall han inte komma undan. Intel säger att han inom 20min kommer fly landet. Detta är något som inte får ske. SWE skall slå ut mr bad guy, lätt att se då han bär en mörk kostym bland alla inhyrda lokala förmågor med vapen.

Detta mission är plain and simple; dra upp emot villan på något bra sätt.. sen röja runt och hoppas man överlever. Har spelat denna version många gånger tidigare. Väldigt svårt iom att det är mycket FI som har villan under sin kontroll.

Det här är ett mission där man får tyst på alla som säger "alla uppdrag är för lite FI" och/eller "alla uppdrag är för lätta".

* Gul lastbil vid spawnpoint har andra vapen att tillgå, flertal Ak5 med sikte och 1pansarskott
* 20min nedräkning



Fix i version 1.4; är ifrån när jag finarvas +några till provade. Det innebär tex att man har tillgång till 1pskott, det är på tid istället för att en trigger går på att BLUFOR är i närheten.
Redigerat av SkaGGet den 2012-03-23 13:06
Skägget...YEAH!!!! Grin
Mundis Ex Igne Factus Est

i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/243/561/afc.gif
1.5 patchat

Ligger på ChrisServer

* Norrin Revive, man har 6liv, 10bandage
* Nu kan man röra sig nära villan utan att dom börjar skjuta. Det är när man verkligen kommer in som dom anses det vara ett "threat".
* Killen i kostym har vapen och FI-status så räknas inte som CIV
* Balanserat fienderna något samt att dom kan inte lägga sig ned/gömma sig
* Fixat raket till Pskott
* Fixat så bilarna står åt rätt håll