Visa ämne
 Skriv ut ämne
Förslagslådan
återkommande dag, tid där vi alltid kör något beprövat (typ insurgency varje fredag 20.00)

Är trött på komma in och lägga 1 h på att "skall bara få det funka"
Tänkte göra en liten förslagslåda där folk kan skriva om sina önskemål (gäller inte bara sfp, gäller anrop som helhet eg men lägger den här ändå)

börjar själv.

OM någon skulle tycka att "robot på pbv 302 vore nog skoj" så finns det officiella ritningar på några olika sätt det hade kunnat tänkas se ut.

och de finns nu här: https://www.facebook.com/media/set/?s...326&type=1

fiktivt, jag vet. och jag är (eller har varit) anti fiktiva saker så säger inte att jag vill ha den. men om någon annan tycker det vore intressant så finns det iaf ritningar nu.



lynchning om 3...... 2....... 1.......
Redigerat av the_shadow den 2012-07-30 12:32
Legitimerad SFP Gnällröv.
sortering av mission på min server.
att bra och färdiga uppdrag inte skall blandas ihop med temporära uppdrag.
(detta skall jag fixa själv när jag får tid)
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

granQ skrev:
återkommande dag, tid där vi alltid kör något beprövat (typ insurgency varje fredag 20.00)

Är trött på komma in och lägga 1 h på att "skall bara få det funka"


Som du sa granQ ett mission varje fredag med SFP, har inget emot att göra en SFP version med egen bas etc men Insurgency e tyvärr ganska krävande för att köras då jag rekommenderar en egen "Insurgency" med HAC & EBS vilket jag kan fixa lätt
Arma3
Mitt förslag för SFP och arma3 är en light version av SFP till en början så grunden till SFP iaf kommer ut. Sen kan tankar gå till fordon osv.. men att börja lätt med grund units + nått bilfordon tex.
Det jag kan backa med är mest kreativt så kanske en mindre enkel uppsjö av små uppdrag till SFP modden..

Ja jag tycker ett återkommande spel är skoj.. gäller bara att ha lite energi och driv, kanske blanda mellan de som ska hålla i att finnas där och vara samordnare.

Vore intressant att fixa LOD på volvo bilarna. Eller vad det är som får dom att blinka av färgfel. Samt kanske ta en mera nedtonad orange färg ^^ gäller väl även polisbilen ?
att mission-skapare/spelkvälls-värdar markerar sina trådar med Rollspel/[Rollspel] när de är ute efter seriöst lir.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Bra förslag där Chris. +1

[DP]
Föreslår att man markerar tråden med [CP] för CosPlay - seriöst och [DP] för DrunkPlay - oseriöst
[/DP]

( lite offtopic > Subroc, bara för du ska få sitta i din cosplay outfit Wink )
otakuda.com/files/photos/1332355853c75c3d_l.jpg
Varför inte använda en forum-del där vi skapar trådar som är dedicerade till lansering av spel-kvällar? Som den redan existerande delen Multiplayer.
Dock, skall det finnas vid skapande av tråd funktion att välja tema. Till exempel: Seriös, Flum, Test. Som i sin tur automatisk ger en synlig indikation bredvid tråden så ingen kan missta något. Smile
Eller så räcker det kanske bara att trycka in den funktionen i Multiplayer. Vilket fall, detta kanske är något för Anrop 2.0? Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!