Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
100 mbit anslutning + server = spel?
För 99 kr i månaden kan jag fixa 100/100... och har redan en hyfsad server. Frågan är vad det behövs för någon. Är ju lite lite lir på anrop för motivera det..

men förslag mottages.
IL2?
il2, silent hunter 3 el. 4, swat4.

sen tror jag att det låga arma spelandet beror lite på ett moment 22, dåligt uppslut efter som det inte är så organiserat/fasta tider och att det inte är så organiserat/ på fasta tider beror på den dåliga uppslutningen. kanske dax för en operation igen. håller ju på och pillar på lite uppdrag med anrop standarden. kanske kan bidra med nått snart. nu har vi ju slx också för att göra det hela lite mer spännade.
Ser att det är en gammal tråd, men undrar vad det finns för servrar som folk på anrop har?

Kör folk Swat 4 nå mer?
jag är gärna på swat 4, och dra igenom kampanjen, någon gång till hösten. Men kör helst då vanlig, opatchad, utan tillägg notsv (för orkar inte hålla på med två spel för mycket, arma2 får ju all uppmärksamhet).

men servrar är väl endast arma2 som är någorlunda 24/7.. annars spelas det mesta när folk blir sugna på något och snackar i chatten. T ex har ju Fin och zip lirat hidden and dangerous 2 i sommar.
Vore helt underbart med en dedikerad Arma2 Server som kan vara med o fajtas med XR servern o köra dedikerad Warfare / crcti ... Då det nu börjar dyka upp en #¤#"¤ massa addons o tillomed jag har lärt mig o modda o editera i warfare o lägga till grejjor o dylik så kan vi nog få en rätt intressant o mysig server som kickar folk som itne har korrekta addons som vi så klart kan länka till anrop.se = ännu mer folk som kommer o folket som sen kommer in o lirar är dedikerade och inte bara randoms noobs Wink

Citera

Wobble skrev:
Vore helt underbart med en dedikerad Arma2 Server som kan vara med o fajtas med XR servern o köra dedikerad Warfare / crcti ... Då det nu börjar dyka upp en #¤#"¤ massa addons o tillomed jag har lärt mig o modda o editera i warfare o lägga till grejjor o dylik så kan vi nog få en rätt intressant o mysig server som kickar folk som itne har korrekta addons som vi så klart kan länka till anrop.se = ännu mer folk som kommer o folket som sen kommer in o lirar är dedikerade och inte bara randoms noobs Wink


hehe du måste lära dig använda punkt ibland. =)
. <--- e för folk med för mycket fritid... Cool

Citera

REALIN skrev:

Citera

Wobble skrev:
Vore helt underbart med en dedikerad Arma2 Server som kan vara med o fajtas med XR servern o köra dedikerad Warfare / crcti ... Då det nu börjar dyka upp en #¤#"¤ massa addons o tillomed jag har lärt mig o modda o editera i warfare o lägga till grejjor o dylik så kan vi nog få en rätt intressant o mysig server som kickar folk som itne har korrekta addons som vi så klart kan länka till anrop.se = ännu mer folk som kommer o folket som sen kommer in o lirar är dedikerade och inte bara randoms noobs Wink


hehe du måste lära dig använda punkt ibland. =)

Då ska du höra karljevveln på TS - svimattack med tillhörande verbalfel och syrebrist får man. oj oj.
odenhouse.servegame.com/OdenSig512.jpg
hehe okej Smile
allt oden säger e ren o skit smörja ^^ ...
mer dom som e så anti sociala Grin