Visa ämne
 Skriv ut ämne
Några frågor om SFP. (Saknar texturer / Play with six version)
Tjo!
Först måste jag säga: TACK!!
Tack för att jag äntligen får flyga Jas ! Smile
Så nu till mina frågor.

Jag installerade SFP från play withSIX.
1. Grg:n funkar inte. När jag är i editorn kommer det upp "No entry bin/config.bin/CfgWeapons/sfp_grgm86.scope" när jag lägger till en grg-skytt. Trycker jag ok (och antar att det inte kommer funka) och sen kör finns ingen grg i spelet.

2. Jag upptäckte att det nästan inte fanns några texturer i Jas och Patgb 203. Texturerna var enfärgade ljust beige.
Jag vet inte om ni gjort texturer där än, isf keep up the good work ;-) Annars saknar jag dem.

3. Ryggsäckarna sitter långt ner.

Sen har jag ingen 206:a. Fick för mig att jag läst att den fanns in game nu.
Allt detta kanske beror på play withSIX men det kanske är värt att kolla på.

Angående texturer i fordon så skulle jag vilja säga att de är rätt viktiga för att få känslan av att fordonen verkligen känns autentiska.

Till sist vill jag bara säga att jag inte kom hit för att klaga för jag tycker ni gör ett utmärkt jobb. Jag bidrar bara med lite feedback. Som sagt, det känns som att det är versionen på SIX som är lite skum för vad jag vet är det inte många som har problemet med grg:n och ryggsäckarna vet jag inte, är säkert problem med SIX.

Till sist 2Pfft. Jag håller på med en del uppdrag så jag kommer nog göra några för SFP och är det något ni vill använda så bidrar jag gärna.
Redigerat av Stalkarn den 2012-12-20 11:30
Om du vill tanka sfp från six: http://six.anrop.se/boilerplate.html#...html#anrop
Annars finns det en zipfil på startsidan.
Redigerat av Vort den 2012-12-20 11:30
Hej, ikväll blir bv206 uppdaterad, den blir osynlig på lite avstånd nu, en miss från min sida.. Jag hoppas grg och texturer är fixat. Grg beror på ACE..
Okej, tack så mycket!
Jag försöker använda länken du postade och som jag såg fanns i en annan post... Den funkade inte först, tills jag upptäckte att det fans två olika program playwithSIX (nyare) och six updater. Jag fixade nu six uppdater, hade endast play withSIX tidigare. Dock händer inte mycket när jag klickar på länken. Men ska kolla på det.

Angående ACE har jag inte det. Vill inte modda sönder spelet som med Sk**imPfft
Redigerat av Stalkarn den 2012-12-20 12:47