Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
Hearts of Iron III
Hej hej,

finns det några HOI III spelare här, Their finest hour främst? Har tänkt mig PvP/TvT/A&D LDDK vs Anrop Grin Dårlig ide?
Redigerat av spinoza den 2013-01-07 12:40
jag kör ej själv, jag vet att det finns andra anropare som gör!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
spinoza..

Sverige mot Finland i HOI3.. blir rätt segt? Wink

Annars skulle en hel kväll kunna vara intressant... så kanske det.
Jag hade tänkt mig om vi skulle dra ut på kriget, säg sådär 2-3 ggr/månad? Cirkus 2 timmar per kväll, möjligtvis längre om det finns intresse. Eller så drar vi hela konflikten på en gång och samma kväll.

Sverige vs. Finland är tydligen icke möjligt, något att göra med demokratier? Om ni nu är på väg, vill ni spela med samma land eller dela upp i flera länder? Vill gärna se 5 spelare från er sida, men får också vara färre. LDDK har en server så det blir inga problem med den sidan.
Redigerat av spinoza den 2013-01-08 13:08
gubbarna här börjar bli otåliga, frågar ständigt "när kommer dom, när kommer dom?"
Kan tänka mig att vara med men jag har bara Semper fi Sad
Om ni genomför detta hoppas jag verkligen någon har möjlighet att streama det, vore sjukt kul att kolla om man kanske inte rentav skulle vara med...

Citera

Steel rat skrev:
Kan tänka mig att vara med men jag har bara Semper fi Sad


Då är det bara att skaffa TFH asap Grin
lite varje kväll låter ju trevligt..

kan med början av mars, så vi kan väl köra lite prep tills dess? välja länder osv.

För visst är det så att man får välja ett land var?
Så 10 länder totalt?

1. Tyskland
2. Italien
3. Japan
4. ?
5. ?

6. England
7. USA
8.
9.
10.

Tänker på hur frankrike är så utsatt som allies, och soviet blir "overkill".. för små nationer är lite tråkiga.
Rumänien och Spanien kan vara spelbara också.
ah, men gäller att vi balanserar det hela hyfsat rimligt.
Anrop = Allies
LDDK = Axis

Har jag förstått korrekt?
LDDK väljer.. anrop anpassar sig Smile

Vi kör vilken sida som helst... neutrala sidan kanske, Sverige, Schweiz, Spanien Pfft
Redigerat av Granquist den 2013-01-28 11:30
Men va f-n! Köpte Semper fi bara för att få reda på att jag måste ha For the motherland också.
Ok tomtegubbar, mars närmar sig och behöver bestämma datum och klockslag. Och viktigaste av allt, hur många anropare är på väg? Det var 5 länder till Anrop så 5 spelare?
Från 9 mars är jag tillgänglig, kan vi börja då?
Man kan vara flera personer per land. En person som sköter armen, en som sköter produktion och diplomatik osv... eller båda sköter allt.
Spinoza, kan ni inte spika datum, version på Hoi III och andra förutsättningar? Tar sån tid om vi skall komma fram till något vettigt över forumet..

vi är glada och nöjda med vad ni kommer fram så länge vi slipper lira som Liberia...

Citera

granQ skrev:
Spinoza, kan ni inte spika datum, version på Hoi III och andra förutsättningar? Tar sån tid om vi skall komma fram till något vettigt över forumet..

vi är glada och nöjda med vad ni kommer fram så länge vi slipper lira som Liberia...


9.3.2013 klockan 21.00 finsk tid (20.00 svensk), HOI3 Their finest hour senaste patch. Lite ändring angående spelarmängden, 3v3 låter väl vettigare. Anrop spelar som allies.
Redigerat av spinoza den 2013-03-04 10:04
wait, skall ni inte lira arma3 som tokar i helgen? Smile