Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Ngn sugen på lite CoH?
Tjo!

Har inte fått tummen ur vad det gäller Arma än, och lär inte göra det heller Smile
Mitt liv har inte tid med en ny period med ändlöst lekande i bulldozer och uppdragseditorn. Får se hur det blir till Arma2...

Nu till saken:

Tänkte kolla intresse för en runda Company of Heroes eller två någon afton?
Sure, knappt spelat det men varför inte Smile

Kör du via Steam så gå med i Anrop-gruppen, finns tjusig länk i menyn där uppe!
CoH ar trevligt, far se hur ekonomin tillater inkop, ligger val inte hogst pa listan over spel vill ha men fortfarande ratt dyrt...

fa se vad jag ar sugen pa till hosten, men flygsim (finns det nagot annat an falcon4?) ligger ratt hogt..
Hört sagor om att CoH kostar 39 kr på Mediamarkt Smile (annars finns det för 79 kr på CDON)
Börjar ju bli rätt gammalt nu så priset borde börja följa med. Om inte annat så följer/följde det ju med en drös av 9xxx grafikkorten.

Har lirat lite online och gillar det, även om det är som RTS spel är för det mesta. "Zergrush, KEKEKEKEKEKEKE!" så kommer massa ondingar och förstör allt fint jag byggt. Sad

Jag dyker in i ircen nån afton och kollar om nån har lust att lira en runda.
Jag har både CoH och Coh expansionen ..

är lätt på o lirar ifall nån vill spela..
Dock går arma o warfare med nkai före Grin Grin
*rodnar*
Spjuver där.
ja men allt warfare går före Grin speciellt med nkai o Zip^ Shock
Jag är sjukt sugen på COH, har kört med polare och detta spel är ett av de bättre WW2 strategiliren. helt klart. 39 kr på mediamarkt för det möjligt att jag kan åka å köpa det åt alla å skicka till er. På eran bekostnad såklart Smile
----------

Det finns bara ett I5 och det är nedlagt.
Jag fick CoH vanliga, inga addon med moderkortet.. och ja, jag är sugen på köra lite MP.
Tjo!

Väldigt ny här, känner typ ingen av er göbbar. Jag spelar dock CoH: Opposing Fronts regelbundet då jag inte lirar ArmA. Sen kommer ju CoH: Tales Of Valor i April vilket genererar mer prylar etc., de ser man fram emot. Jag är LÄTT på och kör när ni får tummen ur som sagt.

Hittills så har ja lirat med 37th.se men det börjar mer eller mindre dö ut.. .både Teamspeak och ArmA servern.. .trött på att lira själv. ..så jag tänkte bosätta mig här istället.
Välkommen till Anrop, vi är nog i lite sporadisk ambivalent dvala inför Arma 2, men trilla in i chatten #anrop.net på quakenet för där händer det alltid något (och om det liras så styrs det upp därifrån)

Citera

ugga skrev:
Välkommen till Anrop, vi är nog i lite sporadisk ambivalent dvala inför Arma 2, men trilla in i chatten #anrop.net på quakenet för där händer det alltid något (och om det liras så styrs det upp därifrån)


Danke Cool
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
Woho! Nu har jag en laptop som klarar CoH och en mysig skärm.... I'm up for some slaughter!

Citera

ZiP skrev:
Woho! Nu har jag en laptop som klarar CoH och en mysig skärm.... I'm up for some slaughter!


Kör dagligen!
Sitter oftast på Teamspeak mellan 19-23 på vardagarna, perfekt tidsfördriv efter jobbet, träningen och nattning av ungar! Smile
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
Redo gör några vändor i Company Of Heroes i kväll?

Datum: 26/4
Start: 19-tiden

Slänger upp en skirmish då iaf, döper den till ANROP.SE | Skirmish - No Drop!
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
Låter kul !!

Citera

Mandragora skrev:
Låter kul !!


Tack för 2 grymma vändor Mandragorra Grin
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png
Tror jag får tid över till veckoslutet, kör gärna några vändor då! (Notera att jag är sämst på spelet men det är kul ändå Smile)

Citera

ZiP skrev:
Tror jag får tid över till veckoslutet, kör gärna några vändor då! (Notera att jag är sämst på spelet men det är kul ändå Smile)


Perfekt, då blir vi några stycken!
Glöm inte att det ska patchas, så ni inte blir sittandes med det när vi ska lira.
Väntar med att spika datum å´tid och siktar in oss prel. till helgen då Grin
cache.www.gametracker.com/server_info/46.253.198.200:2302/b_350_20_5A6C3E_383F2D_D2E1B5_2E3226.png