Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
Vinn ArmA 3 här på anrop! :)
Finns inte så mycket mer att säga än lycka till och besök vår tävlingssida!

http://anrop.se/contest/
To bad att man redan betalat för de hos webhallen Pfft
magic crystal ball? och med steam gift så kan du ge det till en kompis så finns ändå en anlednig till att tävla Smile
varför ska jag ge dom nått? Pfft fick ju ingen av dom på min födelsedag ju Pfft hahaha
hahahaha, underbart!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Väldigt mycket information släpptes idag vilket ändrar förutsättningarna för denna tävling.

Ett alternativ vore att köra vidare, ett annat att bryta då vi i princip fått ett datum (nåja inte riktigt) innan den 8de.

Vi har dock valt att starta om, så alla som lagt sin röst innan informationen som släpptes idag får en chans lägga om sin.


Så har ni redan lagt er gissning måste ni göra om det.

Detta har gjorts för känns mest rättvist och jag hoppas ingen tycker det är konstigt.
Gött då kan man vara lite taktiskt!1124142
går det att få in en ruta som säger "Din gissning ligger på detta datum: "?
EDIT: Det var nog inget, tävlingen nollstäldes nog bara så tätt inpå att jag aldrig han upptäcka att den sparade dök upp. Pfft
Redigerat av Chris_Acrobat den 2013-02-26 22:36
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
En vecka kvar nu, tänk på att tävlingen startade om så gå in och lägg ert datum om ni inte har gjort det.

Tydligen ganska få som är med så just nu har de som är med stor sannolikhet att vinna Smile
Redigerat av Granquist den 2013-03-01 13:20
Gillar att det är lite "Hungergames" över vad som händer om två gissar lika nära Det kanske vore något att göra ett uppdrag av? Smile
Nästan så man väntar på att två ska komma lika så det blir kamp Smile