Visa ämne
 Skriv ut ämne
Arma3 Media
Posta bilder/filmer här
i.imgur.com/JtSGCtb.jpg

i.imgur.com/raeht.jpg

i.imgur.com/MDDDEaj.jpg

i.imgur.com/PKOK66N.jpg
Redigerat av Dahlgren den 2013-03-08 23:24


i.imgur.com/S0d1PxI.jpg

i.imgur.com/itijjWa.jpg


Redigerat av Dahlgren den 2013-03-08 15:13

Redigerat av xealot den 2013-03-08 17:54
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
i.imgur.com/oEgEGPJ.jpg
Redigerat av Emperor Archaeon den 2013-03-08 18:32
Galaxens räddare.
dl.dropbox.com/u/18303672/anrewp/2013-03-08_00001.jpg
Joel kombinerar nytta med nöje.

dl.dropbox.com/u/18303672/anrewp/2013-03-08_00003.jpg
snubben har en soft flygstil!

dl.dropbox.com/u/18303672/anrewp/2013-03-08_00009.jpg
Circus Anrop, they see me rollin' they hatin'
Redigerat av Dahlgren den 2013-03-08 23:20
Mundis Ex Igne Factus Est

i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/243/561/afc.gif
i.imgur.com/t7wrH8r.gif
Smile
Redigerat av Dahlgren den 2013-03-08 23:22
Valkyrieritt!

Redigerat av KaptenKilt den 2013-03-09 09:50
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Det var så vackert att jag fick en tår i ögat Frown
"Hallå, jag vill ju baila. Varför får jag inte baila för?"
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Väldigt glad pilot

CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Så fort min klient slutar krascha under de större söndags-OP:en kan jag ladda upp lite mer sammanhängande videos av hela uppdrag.
Tills dess, ännu ett dum-kollage.

i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
KaptenKilt, bra video, tycker om att man hör mera nu vad folk säger.. älskade när granaten studsa tillbaka eller om det var nån annan som kastade =)

Härlig video !
"Men vad faaaaaaaaaaan!"

Grin
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride
i.imgur.com/v48mnV4.jpg
i.imgur.com/WjmqMqt.jpg
i.imgur.com/R8aaXQF.jpg
i.imgur.com/5nqPeXN.jpg
i.imgur.com/pJFo7sw.jpg
i.imgur.com/qVh9Dex.jpg

Hittade ett najs command som gjorde att man blev en kamera så jag lekte runt lite med botar Smile
Redigerat av Topex den 2013-03-19 21:39
i.imgur.com/Y1jSqWd.gif
http://www.twitch.tv/generalgoran/b/3.../380222880

Anrop inviger ACRE igenom att köra lite air cav Smile
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Slänger upp en video från mitt perspektiv som ena piloten, ska pilla lite på den så den kommer någon gång imorgon.

Under tiden vill jag be Anrop om en tjänst.
Jag har aldrig gjort vids av det här slaget innan, "Anrop - Arma 3 Alpha"-videon är den första videon jag gjort i redigeringsprogram ö.h.t.
Däremot fortsätter jag mer än gärna, det är kul och om jag bidrar till communityt är det ett plus i kanten. Det enda som hindrar mig ifrån att lappa ihop en video om dagen är bristen på material och tid.

Men i och med att jag är en nybörjare inom det här jag har inte riktigt 100% koll på vad som gör en video bra och intressant att se på även om jag kanske har ett hum om saken.
Jag kan heller inte allt för mycket om hur man bäst bär sig åt tekniskt sett. Det var inte förrän senaste videon som jag hade tänkt på att göra en two-pass encoding.

Så jag tar jättegärna emot kritik och tips på förbättringar, oavsett vad det handlar om. Har ni förslag på bakgrundsmusik, en lista på fallgropar jag bör se upp för eller bara vill dissa mina vids så är jag idel öra.
Jag gör vidsen för er, berätta för mig vad ni vill se :3

Btw, de svarta fälten i mina uploads grundar sig i att jag spelar med två 19''-skärmar i 5:4-aspect ratio.
Det är även det som hindrar mig ifrån att ladda upp videos i 1080p.
Suboptimalt, jag vet, men jag ska försöka skrapa ihop pengar till en i 16:9.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg

Citera

KaptenKilt skrev:
...


Jag uppskattar verkligen den typen av videor som du klipper ihop. Är rätt sällsynt för mig att möjlighet att delta nuförtiden i lir, vilket gör att jag gillar den lilla sammanfattningen man får efteråt genom videorna. Tillägget av musik gillar jag också, den fångar den avslappnade (och ibland alkoholinfluerade) andan som till mångt och mycket definerar Anrop. So keep it up! Smile

Angående tips: Jag tror på att fortsätta på det du redan gör, dvs mixa mellan mer seriösa inslag och mer avslappnade humoristiska misstag/skeenden som händer under ett op. Gör man endera seriöst eller endera humoristiskt blir det lätt långtradigt och man tappar intresset. Mix mellan av typer av inslag (allvarligt/humor) och tempo (snabbt/sakta) skapar dynamiken som gör att videon blir lite mer intressant.
Som jag sa tidigare också, musiken tycker jag i såna här tillfällen där du belyser pratet; då får inte musiken var så dominant. Enligt min smak då. Det känns som om musiken skall vara lägre, så jag verkligen kan hänga med på vad som sägs utan att jag tvingar mig ignorera musiken. Du gjorde en senare video där jag tycker iaf att musikljudet var lägre och pratet högre; topp.

Håller med engen, för mycket av samma så tappar man intresset. Så kanske seriösa inslag mera långsamt längre och lattjo lite mera snabba klipp och mera intensiva.. vad vettja. Men en blandning är skoj.

Jag pillade en del med redigering när jag gjorde Strojka OP, men det var ju en helt annan sorts video-klippning. Men kul är det och gör communityt roligare =)

Keep it up, det uppskattas !
Som utlovat. Inte så hallabaloo som tidigare videos, mest för att testa fånga lite sammanhängande spel istället för kollage.


Tackar för tipsen, keep it coming! Smile
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg