Visa ämne
 Skriv ut ämne
Arma3 Media
Gustav Adam Vagn noterade skotten och försökte leda in tornet och meddelade Gustav Adam skyttegrupp fast Gustav Adams gruppchef hade tappat connetion där av kaoset
Redigerat av MalmG den 2017-03-06 20:52
I might not have a soul.. But in my ginger hair the magic is stored

Op Avenger (2017-03-12)

The tale of Stomper 2-2 "Hand of God" aka "Best Tank":


Slaget vid Kulmbach ur Zeus-perspektiv. Helt oredigerad förutom att jag tog bort pausen innan restart. Mycket svärande åt Armas AI förekommer.


Redigerat av Alekanderu den 2017-03-20 15:25
Ni som streamar till Twitch, lägg gärna över era filmer på youtube också! På twitch försvinner de tyvärr efter några veckor och det kan vara kul att gå tillbaka och titta på tidigare missions ibland.
Jag gör precis det, sjukt smidigt att klippa grovt med twitch verktyg och sen exportera till Youtube.
Varför inte bara stream direkt till youtube-gaming?
Twitch har _MYCKET_ större genomslag, community, och allmänt bättre support än utubes motsvarighet. Att det senare är väldigt okänt gör det inte direkt bättre.
Jag vet inte om det finns schysst motsvarighet till klippningsverktygen som Twitch har, men jag är såpass nöjd med den kedjan att jag inte är intresserad av att byta utan ett ekonomiskt incitament.
Min video från OP: osveta, lite lätt editerad,
Sjukt imponerande att du orkade fixa subtitles, jag försökte det till en av mina videos men gav upp efter de första 10 minuterna. Tar sån jäkla tid.
i.imgur.com/xrw7Qkw.jpg
Coola gänget laddar upp vid ÅSAn

Citera

Alekanderu skrev:

Sjukt imponerande att du orkade fixa subtitles, jag försökte det till en av mina videos men gav upp efter de första 10 minuterna. Tar sån jäkla tid.


Vad gör man inte för konsten Grin
Ärligt talat så tycker jag det är ganska kul att pyssla lite med översättningarna även om det är väldigt mycket jobb.


Citera

Dahlgren skrev:

i.imgur.com/xrw7Qkw.jpg
Coola gänget laddar upp vid ÅSAn


Jag har väldigt svårt att tro att ingen har med flit gjort så att jag fick spela som en kvinna med extra camouflage......
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!
Här är en video från första falklands OP't





Redigerat av Trubb den 2017-06-04 22:54