Visa ämne
 Skriv ut ämne
Drugwars igen..
I Thailand började jag få en idé till en hel modifikation inklusive ett uppdrag där ena sidan tillverkade droger och den andra skulle stoppa dom.

Efter åkt runt i Mexico har man fått ännu mer inspiration och slängde ihop en sida på den gamla wikin med information hur jag tänkt mig.

Har egentligen inte ens börjat på uppdraget men söker folk som skulle vara intresserad av utveckla det hela med mig, alltid kan man göra något.

Kvar göra förutom själva uppdraget är komma på snygg design för dialoger som byggmeny och röstning.

Iallafall, tar gärna emot feedback och förslag, även om ni kan nada om Armed Assault och editing så kanske ni kan en del om drogproduktion i länder som colombia. Behöver hjälp med sådant för få det lite realistiskt.

http://sfp5.anrop.se/index.php/Uppdra...:_Drugwars
Redigerat av Granquist den 2008-08-11 08:01
Kan väldigt begränsat om knark...kan en del från Boken Snabba Cash(SKIT BRA!) Huvudsakligen kokain. finns lite intressanta sätt man kunde smuggla det i,t.e.x :

vitkål, man lägger en påse kola mellan de innersta bladen och sedan låter man det bara växa Pfft

hundar, han samlar ihop "herrelösa" hundar och opererar in kokainpåsar lite här och där, sedan fraktar man dem bara till det landet man ska sälja i.
Kan ta reda på mer..annars är ju upp i anus vanligt(för människor)...Shock

Kan ju även kombinera människosmuggling med knark.



"Hey Feez what is this anyway? Well lets say the easterbunny came early this year... And i shot him."
O.T
då vill jag ha en "Insert drug in rectum" i actionmenyn
/O.T

min första tanke är att man gör så att knarket är definierat som ett magasin, då går det ju att lasta i bilar samt ha det på sig.
ryggsäckar blir det, för ofp gjorde jag sahar.

granq.se/images/stories/kohpulau/screens/a_s2.jpg