Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Need feedback

Citera

Steel rat skrev:
Kollade på "filmen"

En nyckelfråga. Vad är det du vill förmedla? Vem är den tänkte betraktaren?

Som det är nu så är känslan skön men man hinner inte ta in all info. Är det ett intro till ett uppdrag måste det gå betydligt långsammare. Är det en film kan du tagga upp men fundera alltid på hur betraktaren upplever det. Provkör gärna inför en vän innan du lägger ut.

Gillar det annars - är snyggt Smile


Tanken är att jag ska ha en voice over som berättar om uppdraget, så introt kommer bli lika långt som den ljudfilen blir... tanken är mest att ha en brief så tittaren förstår vad uppdraget kommer vara och vilka förutsättningar plutonen har... och sedan se själva klippet som troligtvis visar hur jag dör efter 30 sekunder ;D
Ja, hej hej!
Min tanke var att hinna klart allt på jobbet nu och skicka den nya bilden till dig. Men så visade det sig att jobb-laptopen inte hade den nya patchen.. jaja =)
(kan inte updatera då Steam inte funkar via jobbproxyn)

Så fixar det nya ikväll och kastar upp det via OPtråden, samt highres bild till dig via PM.

Citera

SkaGGet skrev:
Min tanke var att hinna klart allt på jobbet nu och skicka den nya bilden till dig. Men så visade det sig att jobb-laptopen inte hade den nya patchen.. jaja =)
(kan inte updatera då Steam inte funkar via jobbproxyn)

Så fixar det nya ikväll och kastar upp det via OPtråden, samt highres bild till dig via PM.


No stress Smile Tänkte klippa filmen efter OP och slänga upp den till måndag morgon.

Vet någon var jag kan få tag på Anrop-loggan i Highres? Försökte leta igenom HTML-koden, men lyckades inte hitta den i CCSn då den verkar vara styrt via PHP (därav påskversionen)
Ja, hej hej!
Den jag använder har jag bara googlat c:
Men du kanske söker en större?
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg

Citera

KaptenKilt skrev:
Den jag använder har jag bara googlat c:
Men du kanske söker en större?


Googlade jag så fick jag den som inte var påsk, men den ändrade sig till påskisen när jag försökte tanka ned :/
Ja, hej hej!
Funkar inte squad loggan då som tillräckligt stor ?

anrop.se/squad.png
Redigerat av SkaGGet den 2013-03-29 15:37

Citera

SkaGGet skrev:
Funkar inte squad loggan då som tillräckligt stor ?

anrop.se/squad.png


<3
Ja, hej hej!