Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Dust (Final)
i.imgur.com/ADuUfIp.jpg

OP Dust 12 May 2013

This is a joint operation between several countries, including Sweden, Russia and America. The main object is to hit key targets within a network of terrorists that have been using the island of Stratis as a base of operation. Each country have their own special skillset that they bring to they table aswell as agenda. The JointOP have been questioned alot, as of who is in charge and who will make the final orders. As of now, none is leading the operation but all is trying to.

Sweden is set to rescue a number of fellow soldiers that have been kept hostage for a long period of time.
Russia have seen alot of their own equipment been used against them, they are here to make sure that the equipment will be rendered useless.
America is here for the search of weapon of mass destruction, they believe that they have a final lead of a big set of components that can be used to make dirty bombs.

Commands from the JointOP room will be given out to all units on who will be given leader. If Russia is given leaderseat, all other units of Sweden and America must help out or do as instructed by the Russian Teamleader. The mutual understanding of helping out is given, but there will always be hard to bend and give in.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Detta är alltså en jointop, det kommer finnas begränsade platser till spelet vilket är runt 25spelare. Meddelanden kommer dyka upp i form av hints vem som har övergripande "chefsroll" och kan således beordra andra grupper till sin fördel.

Addons kommer bestå av flertal olika, som man kan tanka hem separat eller en stor ihopbuntad OP-fil länkat härifrån Anrop.
Det kommer även finnas ett provspel där alla units och gear finns.. kan du spela spelet; så funkar alla dina addons.
Kommer vara hårdare att starta i tid och hålla spelet seriöst denna omgång.
Hinner du inte in i tid = trist.
Funkar inte dina addons = du har haft tid på dig och trist.

Slots kommer annonseras när det släpps så alla har en möjlighet att hinna ta en slot.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Updated
- Tog bort PVP elementet, det är ett coopspel enbart mellan de olika grupperna.
- Släpper upp portarna för slots Onsdagen 8 kl 2100, då har jag hunnit med att trixa med uppdraget och ser vilka units som läggs in i spel.
- Nu med slots.

- Nu har alla gruppchefer fått sin info, bild finns ovan, allt är helt klart nu Smile
Redigerat av SkaGGet den 2013-05-11 23:08
as Sad
Är ev i Stockholm hela helgen, får la ta ett tidigare tåg så¨får jag signa upp i sista stund ;D
Ja, hej hej!
Thats dedication for ya..
Fick inte göra lumpen så detta är lumpen för mig. Har hört att det är hårt och seriöst i lumpen så det låter bra att du blir hårdare och seriösare. Ser fram emot detta op. Tror att det blir lika kul o bra som dom andra =)

Mvh

Nevil (J.Andersson)
Funderar på om jag ska ge upp sniperslotten, för har ju faktiskt alltid lirat med skägget på varenda op, frågan är bara om det är dags att klippa navelsträngen Wink
Ja, hej hej!
Rättelse, figgehn;
Du har alltid lirat med mig som Gruppchef, nu är jag soldatslusk som alla andra Wink

Men kanske kul att spela ihop med nytt folk och testa annat.. true dat.

Citera

SkaGGet skrev:

Rättelse, figgehn;
Du har alltid lirat med mig som Gruppchef, nu är jag soldatslusk som alla andra Wink

Men kanske kul att spela ihop med nytt folk och testa annat.. true dat.


Har snipern högre rank än soldatslusk? Isf stannar jag kvar Grin
Ja, hej hej!
Bättre vapen ... ?

Ända sättet att jag har bättre rang än en sniper är om jag blir befodrad på plats.. hmmm.. dags att smöra för Sillburken Shock
Så klart, helt.
Nu inväntar bara en massa pang och bomber Smile