Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Jericko A3 (moar slots)
i.imgur.com/hl86Fuk.jpg

Registrera dig här:
http://anrop.se/operations/operation.php?id=27

Nu har operationerna tagit slut, mer eller mindre. Från norra delarna skall nu de tre styrkorna ta sig vidare till andra åtaganden. De amerikanska styrkorna skall säkra västra delar av ön innan de återvänder. De ryska styrkorna har fått i uppgift att ta ut en stor radiomast innan återvändandet. De svenska styrkorna har förnödenheter att lämna ut till utvalda platser för att sedan ha en karavantransport nedåt landet.
Det ryktas om att svenska styrkorna har fått nya uppgifter på en helt annan ö och en egen FOB..

Detta blir den sista omgången av jointop 3nationer.

Update !
BiS ändrade ganska mycket i sin nya patch.
Vilket har gjort till att USA och RU som units inte fungerar, deras vapen låter inget och således blir obrukbara.
Vi kommer köra OPt men med endast SFP units, samma roller finns och är öppna, men units är enbart SWE.
Redigerat av SkaGGet den 2013-05-25 15:32
Detta skall jag se till att vara med på! En fråga, är ACRE och SFP moddarna vi ska använda?
Alla addons kommer finnas länkade, men ja, ACRE, SFP och tredje mix-addon krävs.
Det är också för Arma3, så gäller att du har det fixat.
Jag införskaffade det igår! Men jag drar hem moddarna när du länkat då så det blir rätt version. Smile
sfp kommer släppas i en ny version fredag/lördag (möjligen söndag) för att ta hand om buggarna som upptäcks i denna versionen.
Är det fritt att välja vilken position man vill eller ska jag som är ny till er invänta och bli tilldelad en plats?
Fritt att ta det man vill ha och/eller tycker verkar skoj.
Ingen har mer förtur än någon annan.
Okej då vet jag! Smile
Mazarinlöjtnant Malinco
Dock så i slutet utav det senaste OP:t så rekomenderades dem som t.ex anmäler sig som pilot ska kunna landa. Men vi hade några trevliga flygövningar innan OP Orange som kom till nytta för mig i alla fall Smile
Var så länge sen jag flög i ArmA så jag håller mig nog till något jag kan som typ KSP, GRG eller vanlig AK skytt Grin
Mazarinlöjtnant Malinco
likadant med gruppchefer.. kan man inte hitta på en kartan, är inte van vid att snacka på radion eller osäker på om man måste spela utan mic så ta inga såna roller.

Däremot finns inget att man måste godkännas.. först till kvarn gäller Smile
slots open

http://anrop.se/o....php?id=27
Till skagget, pröva alla addons när uppdateringen har släppts. Sfp fixar jag men finns risk att de slutar funka.
granQ > Du läste inte headsup som jag skrev igårkväll ?
Tar upp just det, att om inte addonsen funkar så körs enbart SFP som addon för units. Självklart betyder det att jag speltestar ryssarna och usa unitsen inför det.
bra, hade missat det..

och sfp strular lite just nu, i gränslandet mellan patcherna. Som jag förstod det så kommer patchen idag/ikväll så imorgon skall jag se till finns en ny version som använder rätt klasser osv.

(T ex har bis döpt om 7.62 kulan från 762_45 till 762_51.. så blir fel på ak4/ksp58 där)
Väntar med "spänning" på vad som händer Smile
Är det vanliga builden eller devbuild som gäller? Vad jag kunde utläsa av diskussionen var att vi ska använda den vanliga, vill dock vara säker därav frågan.
Alltid den stabila versionen.

"stabila"
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Update !
BiS ändrade ganska mycket i sin nya patch.
Vilket har gjort till att USA och RU som units inte fungerar, deras vapen låter inget och således blir obrukbara.
Vi kommer köra OPt men med endast SFP units, samma roller finns och är öppna, men units är enbart SWE.
förslag, Amerikanski kan ju ha 2035 uniformer (alt köra som bluefor?)
ruski kan ha 1981 uniformer, fast med opfor vapen typ

eller kan whiskey romeo få den sköna hatten (dvs köra som special forces), vi måste vara häftigast iallafall Wink