Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Dagens youtube
Sen när blev Aqua hårda?
http://youtu.be/6xwj-L6vV5s?t=1h13m35s
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Lite jag filmade under Flyg och motorfestivalen i örebro där man fick se många fina militärflygplan. Tyvärr var det objektivet jag hade inte väl lämpat att filma med utan stativ, så det är mycket skakigt och suddig bild tyvärr. Tänkte dock ändå att det kunde vara kul för någon att se. Smile

Jävlar vad jag saknar ljudet av Viggar från F15 som flyger över Hudik på på tok för låg höjd.
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride
kul se lite serious dudes lira SFP Smile

Ja jester är en seriös lirare Prenumererar på den kanalen.
Vafan är detta, är det Topex som spelar Joffrey i Game of Thrones?!

Var är min välling!?!?!?!?
i.imgur.com/Y1jSqWd.gif

CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Plötsligt blev punktering overkligt.

CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Sen snedbelastar man däcket. Smile
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride

CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Ja, hej hej!

Citera

figgehn skrev: Youtube-klipp

Den är så September. ^^
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Gjorde min första riktiga Arma 3 video för två veckor sen och undrar vad ni tycker(frågade efter feedback på det officiella BIS forumet men fick inget svar)?





(Jag måste lära mig att anpassa videorna bättre efter musiken däremot. Facepalm
Jag tyckte den var bra! Snyggt klippt, speciellt i början och det mesta av filmandet var riktigt bra med.

Det du kan tänka på är att om du filmar från förstaperson är att ta bort all HUD, den stör mycket och veva inte omkring musen så vilt, det gjorde du ju bara just där. Wink Personligen tycker jag också att musiken är väldigt överanvänd, men den fungerar. Men som sagt, början var riktigt bra, sen var det några kameraåkningar som blev lite fram och tillbaka, men fortsätt göra såna här videos!

Citera

Tomten skrev:

Jag tyckte den var bra! Snyggt klippt, speciellt i början och det mesta av filmandet var riktigt bra med.

Det du kan tänka på är att om du filmar från förstaperson är att ta bort all HUD, den stör mycket och veva inte omkring musen så vilt, det gjorde du ju bara just där. Wink Personligen tycker jag också att musiken är väldigt överanvänd, men den fungerar. Men som sagt, början var riktigt bra, sen var det några kameraåkningar som blev lite fram och tillbaka, men fortsätt göra såna här videos!


Tack , kameraåkningarna är dessvärre en av mina ofrivilliga kännetecken men jag kämpar för att få bort dom. Smile
.
Fy på er, ungdomar! (3:58)

CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Vilken röst den snubben hade! XD
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Värdens bästa spel!

CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!