Visa ämne
 Skriv ut ämne
SFP: Nationaldagsrelease - deadline tisdag
Hej alles,

Vi måste ju uppmärksamma sveriges nationaldag med en release av wamako med mera..

så vill att alla hjälper till, för jag kommer vara borta måndagkväll, onsdagkväll.. och på torsdag är jag i halmstad. Så deadline blir på tisdag..


Hjälp till på alla sätt ni kan, pusha ut grg. Handplaceringen måste fixas, koden för skjuta grg smoke.
Kalibera vapenljud, lite nya missions (Grip, Skagget, kan ni göra en enklare breifing/markers så kan vi lägga till aiport/op vrede) i releasen.

Kilt fixar en film så det är bra.. låt oss kraftsamla!

Vore toppen om fick in nya soldaten/västen med fungerade blodtexturer..
Så inget nytt, men fixa upp allt det vi har från dagens release.

Framåt! Smile

EDIT.
För att ni inte skall missa, hjälp gärna till med dokumentationen.

https://docs.google.com/document/d/1a...sp=sharing
Redigerat av Granquist den 2013-06-03 07:22
kom på en grej..

om någon kan ta fram ett dokument i google docs, som vi kan editera (lägg öppet om man har länken) för klassnamn osv. Så kan alla hjälpas åt, även om man inte är i "sfp dev" med allt.
Jag göra några missions... klassnamn vore fenomenalt.
don't copy that floppy
Ok.. please, hjälp till här med göra det snyggt och få fram all text.

https://docs.google.com/document/d/1a...sp=sharing
Jag håller för tillfället på med en kortfilm som jag tror skulle bli en rätt cool halvofficiell trailer till SFP om jag gjorde om den lite smått. Är det något modgänget skulle vara intresserade av? I så fall får ni gärna säga vad ni vill ha inkluderat.

Jag har ett sample att skicka ifall det är av intresse.
Tomten, alltid Smile
Härligt! Är det något speciellt ni vill ha uppvisat? Jag tänkte eventuellt släppa den i samband med nationaldagsreleasen, fast då blir det inget coolt GRG-skytte för den limefärgade GRG:n i senaste versionen känns lite missvisande. ^^ Men ni får säga hur ni vill ha det, jag är anpassningsbar.
hoppas på hinner få lite snyggare textur på grg och anpassa hur han håller/att den är "fylld" när man laddat och lite sånt...

men ja, lite wamako, m90 SOG killarna är aldrig fel.. och psg90, ksp 90..
EFTERLYSES: Bakgrundsmusik till video.

Jag sitter med min Wamako-video och kan göra klart allting idag men har total torka på passande musik till videon. Om någon har förslag så hojta till. Helst ingen dubstep.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
GranQ, okej men då fixar jag en liten hearts & minds scen på en SOG snubbe som talar med random bybo på wamako.
Obs. är någon intresserad av att vara med i denna scen så finns jag på teamspeak under dagen!

KaptenKilt, det fanns en låt jag satt och nynnade på under uppdraget i wamako och det var Toto - Africa. Wink
Redigerat av Tomten den 2013-06-04 16:48
It's time for Africa!!! Grin
history is written by the victors
Tomten, jag tänkte på den men den är ju så jäkla lång Sad
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
https://docs.goog...sp=sharing

SFP: Co14 - Home to the Farm
SFP: Co14 - The Lost Patrol

Smile

och Football Maniacs med klassnamn fixat

strunta i alla tidigare version jag länkade på Ts och strunta i kill.paa
Redigerat av Giant den 2013-06-05 01:52
don't copy that floppy
hann fixa med bilderna imorse samt ksp58 animationerna på tgb 1111 SOG Smile

Nu önskan om ett mission som består av:
Bild för overview
Briefing
Anfalla en liten by, end trigger när man dödat alla...

dvs keep it very simpel, så det är klart fort och det måste vara på Wamako. Skall försöka fixa till Grip's airport raid mission med de delarna när kommer hem, men osäkert på om jag hinner.