Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Röd
Annars kan du väl skapa ett konto åt honom? Eller kanska skapa gästkonton som kan återanvändas i framtiden för andra personer.
Nordström
Signalist Hemvärnet
FRO (Frivilliga Radioorganisationen)
Var nog ett bra grund uppdrag av Skägget, tyvär fick vi lite för mycket teleporterande tgb där ett tag.(sen kan de va en ide att inte köra full gas med tgb tills vi fått bromsar) Sen önskar jag ibland att vissa kunde prata lite mindre när dom inte har nått att tillföra just då så kanske gruppcheferna kan höra vad som sägs slipper vi vänta 15min varje gång vi ska förflytta oss.

Själv undrar jag om jag hade dåligt kontakt med TS för kändes som folk inte kunde höra mig.

Men för att avsluta på den positiva sidan förbannat bra GRG skytte på slutet.
Jag hade galet kul trots eller kanske delvis pga kaoset! Stort tack till Foxtrot som stod ut med mitt delvis aspbergiga beteende, hade massor i huvudet samtidigt och då är det svårt att hålla kontakt med gruppen när man inte är van vid detta. Extra eloge till Toktotte som var en så fantastiskt skicklig GRG-skytt!
Nu kan jag säga rätt lite om själva OPt så.. då jag var bisittare och gjorde inget aktivt med någon grupp.

Men.

Många klagade på LAGGGgg.. frågan är om det är BiS, granQ server, för många spelare (just nu i alphan då menat) osv..

Så kommer framöver köra 35 slots som mest. Men vara hårdare att hålla god soldatstil istället. De som verkligen tar sig tid att komma i tid, avsätta en kväll för OP; skall ha en god hållning och spel.
(tycker jag iaf)

Just OP röd var i samma led som tidigare OP med inga scripts som kan xtusen, inga triggers som påverkar servern, osv.. utan det var rätt simpelt, säkra och skapa lugn samt göra en framåtpush/trycka på emot ett större hot.
TS-servern orkade inte med. A3-servern orkade inte med. AI-var avstängt på spelarslotsen så man var tvungen att börja om i FOB efter att Arma kraschade. Det mesta av speltiden går åt till att ta hand om folk som dödats i exploderande bilar, att sitta i desynkade bilar, leta efter desynkade bilar, hämta bilar och vänta på ersättningsbilar till bilar som sprängts.

snabbfix för uppdragen på Wamako: this allowdamage false på alla bilar.
En proper server hadde nog hjälpt.
vet inte hur blir midsommar helgen, om finns något större intresse då?

men helgen efter det så skall jag göra OP:et, då skall jag fokusera på bra upplevelse, dvs performance, känslan osv..

Samt, vi får fundera på möjligheterna kring hitta andra server lösningar.

Citera

granQ skrev:

vet inte hur blir midsommar helgen, om finns något större intresse då?

men helgen efter det så skall jag göra OP:et, då skall jag fokusera på bra upplevelse, dvs performance, känslan osv..

Samt, vi får fundera på möjligheterna kring hitta andra server lösningar.


Söndags op: figgehn säger: JA!
Ja, hej hej!
Förra året:

The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
HAHAHAHAHAHA!! Jag kräks av skratt!
Smile

Förresten ber om ursäkt när skrev håll käften... Satt i basen och hörde att grip vill aa så jag sa manöver, tyst osv osv och alla pratade som crazy. Skrev håll käften.. Sen upptäckte ag att acre hade buggat ur.