Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Ragnarök (slots OPEN)
i.imgur.com/2YwhPTT.jpg

När TBA
Addons SFP, ACRE
Karta Wamako

"
Brothers will fight
and kill each other
No man will have
mercy on another
"


Under längre tid har FOB Lance varit punkten där svenska styrkor haft möjlighet att utgå ifrån. En plats där inget hänt, där allt varit lugnt, där alla sakta skapat en egen fristad. Så kom då den mörka morgonen en varm Juli. Först lät det som bara oroligheter, att en bil fått motorhaveri en bit utanför FOBen, men sen släppte allt lös.. tyngre eld och explosioner om vartannat, folk som skrek, sårade soldater och innan de svenska hunnit reagera så stupade de första soldaterna ned döda på marken. En mörk morgon, där allt släppt löst.. kommer FOB Lance klara av anfallet och trycket ?

Om spelet
Detta är en operation där allt går ut på kaos, där allt handlar om att finna kontroll igen. Inkommande mortarshells, tyngre kspeld, skadade soldater och svenska soldater som sitter fast i Loelawi efter patrullrundan.
Där inte allt handlar om att döda alla fiender i sikte utan trycka tillbaka och skapa ett lugn. Ett tillfälle att andas ut och börja om..
Här kommer vi köra med tyngre eld för att trycka tillbaka militia, tänk eget mortarcrew, tyngre bepansrade fordon, kspeld som smattrar med understödgrupper som ger nytt ammo och hjälper till osv.. mycket pang och mycket tryck.

3st grupper.
En patrullgrupp som är fast i Loelawi och måste söka skydd och hålla eld, men även hålla ammonivån kontrollerad. De måste invänta förstärkning och är strandade i början.

En grupp är precis i utkanten utav FOB Lance och väldigt utsatta där de befinner sig. De kommer ha flertal olika order liggande samt få en del nya direkt. De kommer dock ha mest skadade i början av spel.

En grupp är i FOB Lance och har generell kontroll över säkerheten och måste trycka tillbaka styrkor ifrån FOBen. De kommer vara involverad i mycket utav det som behövs för att få lugnet tillbaka.

Plus lite stabsfolk. Men annars är det begränsade slots till 30st, en viss striktare spelstil och tänk gällande start, hur man för sig osv. Lägger vi ned så mycket tid som görs inför OP Söndagar så skall man ha en härlig upplevelse.
Redigerat av SkaGGet den 2013-07-10 21:02
Imorn Onsdag (idag -ish), så kommer jag släppa upp OP på Anrop och släppa roller. Är ni såna som vill sitta på låset så är tänket jag har 21.00 med slots. Skall logga irc-en imornkväll (ons) så pokea mig där om inget händer Wink
Vill passa på att påminna, kolla anrop.se runt 15.00 ifall sfp uppdaterats.. Möjligen får vi ut något på fredag, lördag nämligen.
Jag är gärna med om jag får.
hund, får, i am confused Smile
Ja, nu gjorde du mig förvirrad.. :/
granQ försökte leka med ord och tyckte han var rolig Smile

Alla får vara med, det är ett öppet community där alla har en chans att delta och visa sig duktig.
Trevligt! Då är jag med. Smile
Tänkte ta en gruppchefsroll... men fegade ur pga storleken på grupperna... blir köra brum-brum istället ;D
Ja, hej hej!
First Class Medic J. Andersson at your service
figgehen > Nån gång måste du ju ta tag i chefandet.. bara go with it.
Nevil > Get ready to get your hands red !
AI SIR!
Får väl slänga in mig själv på reservlistan, gumman tycker ju att har man semester ska man fara omkring som en annan galning.
Jag önskar att jag kunde men ska man i väg 2 helger så kan man inte. Lycka till allihopa
Altså, det kan ha varit jag!