Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Örebro-träff
Eftersom vi har 4 pers som bor här i Närke kom jag och Figgehn på den briljanta idén att ha en träff här i Örebro. Det ligger ju också på lagom avstånd från både Göteborg och Stockholm, om ni storstassare är intresserade!

Finns ju en del intressanta grejer att hitta på, finns ett skitcoolt paintballställe vid ett gruvområde och efteråt kan man förslagsvis gå till Pitchers eller liknande.

Förslag på tidpunkt? Tidigt i Juli kanske?

saraljungbergs.files.wordpress.com/2011/12/c3b6rebro.jpg
Så länge det är helg då fungerar det oftast för mig...
Ja, hej hej!
Vem fan bor i Närke?
De finaste och mest överlägsna människorna i Norden. Wink Mao, Tomten, Figgehn, Vuuze och Greatmalinco.
Ifall vi vill vänta till Augusti skulle vi kunna mötas på detta D-day scenario: http://www.batalj...b19-d-day/
Jag hörde mitt namn?
Mazarinlöjtnant Malinco
Oh ja, spelar vi paintball får den som skjuter flest 'muricans en mazarin.
Låter skoj! Varit i örebro ett par ggr pga jobb Pfft En helg skulle passa mig bra. Vill gärna veta i tid vilket datum så man kan fixa sovplats om det blir "dricka" på kvällen.
Härligt! Ja, en helg är ju absolut det bästa alternativet! Det är ju frågan vad ni andra vill göra också och när som det passar bäst, för mig personligen funkar det när som helst.
Är på men får bli efter sommaren i så fall.
Paintball hade varit kul! Smile Vad kostar det?
EDIT: Aldrig kört paintball förut.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Det beror lite på vad man ska på, är det ett stort scenario som D-day blir det lite dyrare (men jävligt awesome). Förra eventet kostade 400 kr och till det får man ju hyra utrustning om man inte har. Det kostar 100 kr för komplett utrustning, sen får man ju köpa boll också så man har något att skjuta. Smile
Skulle ju kunna fungera, om man inte hellre vill åka till stråssa och spela airsoft.
Har sökt runt lite för att försökt hittat någonting annat att hitta på, men verkar tyvärr rätt dött. Kom gärna med förslag!
Paintball eller airsoft är sak samma för min del, båda finns ju på samma ställe och är lika kul. Smile
Nä vafan ska vi ta och sätta ett datum innan detta rinner ut i sanden, ska vi ses i Juli eller Augusti först och främst?
Personligen föredrar jag dryck framför fysisk aktivitet, men välj två helger och så får folk signa upp
Ja, hej hej!
Ja, vi kan köra på det för enkelhetens skull. Ska vi föreslå 20 Juli och 10 Augusti då? Då har vi en helg i vardera månad. Som sagt, jag kan när som helst i stort sett.

Vore coolt om man kunde lägga till en poll på tråden med massor av alternativ och man kan rösta på alla man har möjlighet på varpå man helt enkelt tar det datum som fått flest röster, men hittar inget sådant. Sad
Redigerat av Tomten den 2013-07-02 15:51
Bara för att uppdatera. Det är 3:e Augusti som gäller, alltså nu på lördag. Vi ses på Pitchers klockan 19.

Nu kan ingen skylla på att de varit osäkra på om det blir av eller ej. Grin
Beroende på när jag har fått i mig mat så dyker jag upp runt 19 - 20.

Hur ska vi veta vilka vi är? Strap-on i pannan? Röd-ros mellan skinkorna?
Ja, hej hej!
Det är väl bara att slå en kik här i bildtråden på forumet så vet man iaf hur du och jag ser ut. Om du har lust kan vi ta en burgare på pitchers, jag har såna där fina kuponger så man får två för priset av en. Så det blir halva priset för burgaren mao.