Visa ämne
 Skriv ut ämne
Slättåkra!
Tjena!
Vet att jag skrivit ett inlägg om detta innan men hittar det inte givetvis, men here it comes again! Någon mer än jag som har problem med Slättåkra? Får helt otroliga lagg på ön. Vore bra om det gick att lösa, pysslar med en kampanj tills dess att Arma3 känns spännande ; ) Har givetvis dissekerat ön själv en smula och om man tar bort gräset så försvinner lagget, men då blir ön inte lika kul.

mvh
Tonner
"Snart sitter det Moskoviter på gasledningarna i Östersjön" General Lundgren - 2006
Gissar att problemet ligger i att ön är för platt. Vet att det har varit problemet med nya afrikan i A3. Arma gör nån typ av för-rendering av alla objekt som inte skyms av marken, sätter man en hög kulle mitt på ön halveras antalet objekt som renderas.
låter konstigt, men släpp arma2 och kom in i arma3.. norrköping båten är ju underbar Smile
@GQ I hear you! : )) Men går ju nästan i terapi fortfarande pga framtidsuplägget i Arma3! ; ) @Sub - Så konstigt för det började med den sista uppdateringen från SFP.
"Snart sitter det Moskoviter på gasledningarna i Östersjön" General Lundgren - 2006