Visa ämne
 Skriv ut ämne
inget motorljud på dom svenska bilarna
när man kör med dom svenska bilarna så hör man inget förutom däcken när man svänger det är TGB 11, TGB 20 och TGB 1111, jag har SFP till arma 2 med och där funkar det utmärkt, det är ju inget stort problem men det blir ju lite tråkigt att sitta och köra i en bil utan ljud det tar ju bort känslan när man ska köra ut trupperna på fältet men det är ju bra om man ska ha en tyst bil i skogs uppdrag....lite för tyst[img][/img]
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963
Vilket Arma är det du menar ?
Vad för SFP version är det du testar ?
jag menar SFP på arma 3 versionen har jag tagit ner från armaholic det står i att det är 0.1.7 sen laddade jag ner den från denna sidan för att det stod att det var 0.1.9 men inuti så stod det att det var 0.1.7 så jag är lite förvirrad
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963
eller ja.. inte arma 2 utan OA ,men det är ju typ samma sak
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963
är fixat i 0.1.9 men 0.2.0 kommer troligen på lördag med ännu fler fixar, så mitt tips är att vänta in dess.

Det är inte lätt göra saker som funkar när arma3 fortfarande utvecklas och vi är tyvärr inte med på BIS interna möten så vi ligger lite efter.
Ok tack!
"I see an America, unafraid of beauty and grace...but you beasts aren't helping!"- John F Kennedy 1963