Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
DCS World
Hur många är det som spelar (något ur) denna serien? Är multiplayern kompatibel med alla spelen, eller måste alla spelare äga samma spel? Själv har jag endast SU-25T (free).
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
I do! Man kan spela med alla andra som har DCS World. Alla moduler spelas genom den, så du kan spela med folk som flyger vilket som helst av de andra planen.
Att du har vet vi alla! Grin Det var du som fick mig att ta ner spelet igen. ^^
Såg att de släppt spelet på Steam och bestämde mig för att pröva igen.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Det känns bra att mina flygolyckor inspirerar folk att flyga mer! Wink Vi får ta en flygtur, Chris. jag är tillgänglig typ hela dagen!
gärna! Dock är jag ockuperad av min son hela dagen, men en vacker dag skall det säkert gå!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Är det nån som vill haka på och stö... jag menar flyga på kvällarna har vi ofta en server uppe. Leta efter 'Xboyz.se Air Ops' i listan. Lösen är 'xbyz' utan fnuttar (och med bara små bokstäver). Vi har även en TS3-server uppe med samma lösen (Air Ops kanalen).

Vi kör DCS World 1.2.6 (senaste och buggigaste) och kör med A-10C, P-51D, UH-1 och FC3-planen. (Min BS2 modul har avaktiverats av ED pga 'no payment received' trots att jag haft den i 6 månader innan).

Bara att haka på!
Intel Core i5 3570K @ 4.2 GHz | MSI GeForce GTX 680 @ 1300 MHz | 8 GB Corsair Vengeance DDR3 1600 Mhz LP | Corsair Cooling H100 | 120 GB Corsair Force 3 SSD | 500/4 GB Seagate Hybrid