Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
[A3 Dev]BC E05 - Final Push
1. Orientering
Bravo Quebec har tagit terräng och skurit av Stratis på hälften. Vår bataljon håller nu den norra delen och de kvarvarande fientliga styrkorna har återsamlats i de södra delarna.
Bravo Quebec är nu grupperade vid UPK 222 och är marchfärdiga.

Vi har genom Hearts and Minds operationer i Agia Marina lyckats få fram underättelser om var den fientliga bataljonen kan ha sin ledningsplats. Vi har fått fram tre möjliga platser.

2. Egen Uppgift
Bravo Quebec ska utgå och ta terräng söderut och undersöka de möjliga ledningsplatserna. Bravo Quebec ska om möjligheten ges tillfångata den fientliga bataljonschefen och hans underättelseofficer.

3. Genomförande
Operationen genomförs enligt plutonchefen Bravo Quebecs order.
Ordergivning ges på plats vid UPK202

4. Uthållighet
Sjukvårdare finns i plutonchefsvagnen.
Extra ammunition till skyttegrupperna finns i plutonens fordon.

5. Ledning
Ledning
Ledning gör genom Stridsledningsoleat(SLO) Alkemi.

Samband
Samband sker inom grupp på PRC-343 på följande kanaler:
Kanal 1 Bravo Quebec
Kanal 2 Echo Bravo
Kanal 3 Foxtrot Bravo
Kanal 4 Golf Bravo
Kanal 5 Zulu Mike 10

Samband sker över PRC-148(Inom plutonen):
Kanal 1 BQ Bravo Quebec


SPELTEKNISK INFO
Jag spelar som den fientliga bataljonschefen och styr de kvarvarande grekiska trupperna. Till min hjälp har jag en underättelseofficer.

De svenska styrkornas uppgift är då att slå mot min position och tillfångata mig och min medhjälpare. Lite rollspelande av de svenska trupperna uppskattas.

Uppdraget genomförs på Arma 3 Development Branch då de flesta förmodligen gått över dit för att få tillgång till Altis.
Jag skulle tagit en plats med dig Toktotte men nu är jag i Prag under vistelsen så hoppas på bra videomontage över sista delen Smile

Kämpa väl !
Dåligt med anmälda JHoppas det det kommer fler
gruppchef inställer sig Smile
Gruppchefen Echo Bravo blev tyvärr försatt ur stridbart skick förra veckan, tur att ställföreträdande GranQ tar över befälet som om ingenting hänt Smile
Hahaha!!