Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
[A3]Blue Crown E07 - Bonebreaker
1. Orientering
Bataljonen Kilo Mike har säkrat hela ön Stratis. Vi använder oss nu av flygplatsen på Stratis som utgångspunkt för anfallet hot huvudön Altis.
Spaningsplutonen Kilo Mike har landstigit på Altis och genomfört eldöverfall mot militära förläggningar samt säkrat ett flygfält. Kilo Mike upptäcktes dock av en fientlig spaningshelikopter. Ett fientligt motanfall är högst troligt.

2. Egen Uppgift
Kilo Mike ska inledningsvis förbereda försvar av sin position. Beredd att ta terräng norrut.

3. Genomförande
Operationen genomförs enligt plutonchefen Kilo Mike order. Ordergivning sker på plats.

4. Uthållighet
Sjukvårdare finns i plutonchefsgruppen. Första förband förvaras i höger benficka. Samtliga soldater kan genomföra första hjälpen på skadade soldater. Detta kräver dock att den skadade soldaten eller den som utför första hjälpen har tillgång till första förband.
Buren ammunitionsmängd är det enda som finns tillgängligt.

5. Ledning
Ledning
Ledning gör genom Stridsledningsoleat(SLO) Dance.

Samband
Samband sker inom grupp på PRC-343 på följande kanaler:
Kanal 1 Kilo Mike
Kanal 2 Echo Kilo
Kanal 3 Foxtrot Kilo
Kanal 4 Golf Kilo
Kanal 5 Hotel Kilo

Samband sker mellan gruppchefer över PRC-148(Inom plutonen):
Kanal 1 KM Kilo Mike
kommer vara i Stockholm på onsdag, och tror hinner hem.. men tar ingen slot för inte säker.

Ville dock mest säga, kul med onsdags kampanjen Smile
Jag är taggad! Hoppas det blir kalas! Wink
Jag har tagit en mental slot, och vet imorgon hur det blir =)
Ja, hej hej!
Jag spelar papper och penna rollspel denna dag vilket innebär att jag inte har en aning om när det slutar, men jag försöker dyka upp om jag har möjlighet!

Ja, hej hej!