Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
Takedown: Red Sabre
Någon som skaffat detta spel? Det är en spirituell uppföljare till de gamla Rainbow Six spelen. Jag tänkte skaffa det, vore kul om vi kunde dra ihop ett gäng och COOP:a oss igenom spelet när det släpps i helgen. Smile

http://www.greenm...red-sabre/
Ja.. Tyvärr var det en ordentlig hets om det där när det först kom ut på kickstarter här på anrop.

Jag har testat en tidig alpha build som kickstarter och var allt annat än imponerad men deras nyare video visar lite hopp med lite bullet penetration och så men det återstår så klart att se om slutprodukten blir något att hänga i granen annars blir det väl Swat 4/Raven shield igen som gäller
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Jag såg en tidig alphavideo på det och det såg verkligen ut att bli en besvikelse, men den senaste builden såg riktigt trevlig ut. Kikade på Total Ballface eller vad han nu heter video av spelet. Smile
Det ser ju ut att vara helt okej för drygt en hundring så jag kanske slår till om det finns en plats ledig på fredag.
Älgar gillar faktiskt också honung!
Gött, men vi säger att vi kör klockan 7 på fredag, de som vill vara med får helt enkelt skriva i tråden. Ska bli awesome med ett sånt här spel igen!

För att peppa lite extra så lyssna på denna fantastiska temalåt:

Som Xealot sa, det var ruggigt opolerat i alphan, men jag tyckte mig se potential. Är lätt med och lirar en stund på fredag.
jag tänkte sfp och hkp9 på fredag.. men är öppen för att pröva take down. Inte gjort det, trots att man var kickstarter..
Just ja, nytt sfp på fredag ju! Vi får väl flytta ena spelet till lördagen helt enkelt. Smile
Redigerat av Tomten den 2013-09-17 23:05
Jag kan vara med på lite sånt spel, jobbar till 1900 så hemma därefter nån gång. Är game på lite Takedown men också nån SFP releaseparty Smile
Jag kan väl offra mig och vara med...
Ja, hej hej!
Så när spelar vi SWAT4?
När som helst för min del. Smile
Jag tyckte det var väldigt skoj när vi väl kom igång och saker flöt på, spelar gärna mer ikväll om någon är på. Smile

Video från gårdagen:
Dags att spela detta igen? Jag tyckte det var rätt kul trots buggarna, förhoppningsvis är de flesta fixade nu. Grin
Oh dear god varför bumpar du den här tråden

jag har ett gratis-ex av det här jävla spelet som förlåt av utvecklarna för att det sög balle men jag tror inte någon av mina vänner skulle uppskatta om jag trollade dem med att gifta bort det Grin

Seriöst, Kör raven shield eller swat 4 istället för bättre grafik, bättre ai och bättre vapenhantering
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Men alla de kartorna har man ju spelat sönder! Så illa är faktiskt inte detta. Wink

Citera

Tomten skrev:

Men alla de kartorna har man ju spelat sönder! Så illa är faktiskt inte detta. Wink


Det är värre än så!
Ja, hej hej!
Sämsta spelet jag någonsin spelat. Punkt Smile

Sen vet jag iofs inte hur multiplayer funkar, men AIn är helkass Sad
Varje gång jag öppnar den här tråden så börjar min Android (Galaxy Nexus) så påbörjas automatiskt en nerladdning av en fil med namn ZiSTywA6fHY. Någon annan som har det här beskymmret? Jag börjar bli orolig. Smile
Jag har inte kollat efter någon ändelse, för jag vill inte råka aktivera filen. Så jag slänger den alltid direkt så fort jag har fått syn på den. Pfft
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Chris_Acrobat skrev:

Varje gång jag öppnar den här tråden så börjar min Android (Galaxy Nexus) så påbörjas automatiskt en nerladdning av en fil med namn ZiSTywA6fHY. Någon annan som har det här beskymmret? Jag börjar bli orolig. Smile
Jag har inte kollat efter någon ändelse, för jag vill inte råka aktivera filen. Så jag slänger den alltid direkt så fort jag har fått syn på den. Pfft


Det är denna: http://www.youtub...iSTywA6fHY Pfft RougeSpear-klippet längre upp i tråden
Ja, hej hej!