Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Allt för en clan???
Hej!

Mitt namn är Christoffer men har kallelse namn "Chris" , "Citronen", "Pyrro" och en del andra namn.
Om ni undrar var Citronen kommer ifrån är det ifrån mitt efternamn Limont som är franskt och byter man ut 2 bokstäver men en annan som = Lemone = Citron.
Ganska likt men LÅÅÅNGT ifrån.

Jo varför jag skriver här är för att jag har 2 frågor.
1: Behöver jag ett inträdes prov för att vara med i detta svenska "Team" eller kostnad för något?
2: är det bara att köra igång och komma in på teamspeak eller måste jag vänta?

Min historia:
Från födsel inom "krigs" spel Battlefield 1942 - BattleField 3.
Nyligen börjat spela Arma då jag tycker det är mycket mer realistiskt och har hoppat av BF serien PGA mycket bråk och idiotiska inslag från båda Punkbuster och EA.
Lång historia kort En kille som mig från början av BF 1942 - fram till BF 3 och mellan 4500 - 6000 timmar i den serien så ansåg punkbuster att jag helt plötsligt började använda Aimbot efter mycket bevis på att jag inte använde Aimbot och mycket "du får göra nytt konto", så gav jag upp spelandet totalt inom BF genren!

Hoppas jag hittat en rolig "klan" att lira med. men jag måste säga är relativt ny inom krigs simulatorn men lär mig snabbt och vrål trivs både som wasteland,CO-OP och en helt vanlig TDM Smile

Det var nog allt för mig just nu.
Tack /Chris


P.S. Jag är 25 år.
Redigerat av Chris-Citronen-Limont den 2013-09-18 21:38
Vi är inte så mycket klan, utan mer en community. Vill du lära dig mer om Anrop så finns det väldigt mycket filmer uppe på youtube... t.ex mina egna Wink

http://www.youtube.com/user/dualdgami...lf_index=6
Ja, hej hej!
Nej det såg jag men det är trevligt med en svensk sådan Smile
Ska försöka inte göra er besvikna kommer ta ett tag att lära väst öst norr etc men jag lär mig snabbt Smile

Kollar igenom dina videor och kanske lirar om ett tag.
Du behöver knappast oroa dig, detta är en typisk kvälls spelande, saker går åt helvete, folk missförstår varandra och galna saker händer. ^^