Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
Vilket spel är ni mest sugna på?
Rainbow Six 3 Rainbow Six 3 25%[2 Röster]
SWAT 4 SWAT 4 75%[6 Röster]
Totalt antal röster : 8
 Skriv ut ämne
Dags att börja lira ett CQB spel! Rainbow six 3 eller SWAT 4?
Jag tycker det är dags att vi börjar spela ett riktigt bra cqbspel här på anrop. Eftersom många var besvikna på Takedown kanske vi skulle ge oss på antingen Rainbow Six eller SWAT. Ni får rösta på det ni tycker.

Har man inte spelet och inte finner det i någon reakorg har jag hört att det finns någon bukt där många pirater lägger till, där ska man tydligen kunna få tag på spelen. Huvudservrarna till spelen ligger nere sen länge så vi får helt enkelt använda hamachi för att spela. Är det fler än jag som är riktigt sugna på detta? Smile
Samtidigt att köpa spelet kostar inte många kronor
http://www.webhal...d_edition/

Sen kan jag faktiskt säga att ett måste om man nu skall spela Swat4 är modden som är lika gammal som spelet men dock funkar än idag och borde Aldrig spelas utan
http://www.moddb....ealism-mod

Modden som förbättrar typ allt i Swat4, lägger till massa vapen, banor, skins.. en topp mod som är ett självklart ja.

Och jag är absolut på Swat4, med expansionen "The Stetchkov Syndicate" och modden SSF.
Den modden ska vi absolut ha! Väldigt bra förändringar!
Swat 4, helt klart. Självfallet får man inte glömma moddarna och mapparna. Jag kan själv rekommendera dessa:

Apartment525 - Den första custom SP-mappen som släpptes till Swat 4. Släpptes 17 April 2005, 12 dagar efter release. Nedladdad över 10000 gånger på de två största modsidorna innan dessa lades ner(10-david och hot-swat-mods). Fungerade som en tutorial för många mappare i Swat4-communityn. Spelad av Ken Levine på Irrational Games, som på senare år gått och blivit lite av en rockstar i spelvärlden.

Terminal - En flygplatsterminal, stora öppna ytor. Fungerande hiss och fungerande övervakningskameror för första gången i Swat 4.

Sedan har vi även single player total conversion modden: ATA - Anti Terror Agency. Nya vapen, tre unika missions med story och briefing osv.

Alla dessa är givetvis skapad av Swat4-legenden Toktotte Smile
Härligt Totte, klart dessa godsaker ska med! Jag har faktiskt aldrig använt moddar i spelet. Men då är vi tre pers iaf, sen har några fler röstat men ingen har sagt något. Vi behöver väl typ en till för att dra igång. Spelar gärna ASAP. Grin
känner att det är tooo much just nu, lirar gärna swat 4..

men arma3 kom precis i full release, massa editing
wargame airland, spelar inte tillräckligt än idag.
Red storm rising, hann egentligen inte tröttna på det..
Total war 2, förhandsbokade och bara kört några få timmar..


så swat 4, gärna.. just nu? näh..
Vi lär väl spela det ett tag antar jag, men jag är rätt sugen på att spela CQB-spel men alla gnällde så på Takedown och för mig är det sak samma vilket spel i spelar. Smile

Vad är Red Storm Rising?

Citera

Vad är Red Storm Rising?


Pacific-delen av Red Orchestra, japsar mot jänkare
Jag har inte lika mycket över mig som granQ känner jag, så jag tar gärna nån kväll i veckan och kör lite tactical. Funkar bra med en Teamleader som styr upp, bryta upp i två skyttepar typ.

Ska bara leta reda på min Swat4Gold Smile

Citera

Toktotte skrev:

Citera

Vad är Red Storm Rising?


Pacific-delen av Red Orchestra, japsar mot jänkare


Du menar Rising Storm antar jag. ^^

Bra det Skägget!
Ska vi köra lite mer SWAT i helgen? Smile

Jag tycker personligt att Raven shield är bättre än detta, detta verkar lite hårt och kantigt, elr rättare sagt svårt att styra medans raven shield har vanliga och sköna fps kontroller med samma "realism"
"No one leaves behind"