Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Inrapportering
Tjenare!

Werzion/Micke, född 85 (28 år) och boende i Jönköping. Verksam inom Webb & Marknadsföring, pillat med både hårdvara och mjukvara sedan farsan köpte hem en Amiga 500 (han hade visserligen en ABC80 först, men då gjorde jag inget annat än att lira en Pacman-klon).

Lirade Operation Flashpoint en del när det begav sig, men på den tiden låg mitt fokus och intresse främst på Quake ]|[ Arena. Låg på ganska hög/seriös gaming, Clanbase, turneringar inkl. Nordiska Mästerskap osv. men tjänade inte pengar på det (medan bästa polaren plockade hem ca 300 000 kr i vinstpengar på två år, gratis resor till t.ex. USA & Italien samt sponsrade datorkomponenter... jag var inte alls avis haha).

Krigade Rainbow Six: Raven Shield i cirka två år med Omega:TGN, vars motto verkar vara i stil med Anrop, avslappnat men seriöst när det behövs. (saknar det)
Blev även lite Americas Army men fastnade aldrig riktigt för det.

Efter nära på 4-6 timmar med främst Quake 3 mer eller mindre varje dag i cirka tre års tid (sick!) tröttnade jag på allt som hade med spel att göra, ända tills för ungefär ett år sedan då jag kände att livet är för kort för att inte ha en speldator så införskaffade det samt Battlefield 3. Numera känner jag dock väldigt svalt intresse för BF3/BF4, speciellt efter att ha sett några timmar Youtube-klipp från ArmA III och troligen blir det inte ens ett inköp av BF4.

Som många här(?) så tillhör man Hemvärnet (Insats, Hallandsgruppen*) där jag är GRG-soldat och ska redan imorgon bege mig till Halmstad för att delta på Elfsborgsgruppens KFÖ (någon av er där??) (då jag missade våran egna SÖF i våras p.g.a. deadlines på jobbet), så lite ironiskt nog kommer mina första fyra dygn här med er vara inaktiva från min sida Pfft
Värnplikt 04/05 på P4 i Skövde som lastbilsförare/soldat.
Civilt är det annars MC, Snowboard, Thaiboxning och Geocaching som upptar min tid, energi och hjärnaktivitet Smile (förutom datorn såklart)

Köpte och installerade ArmA III igår kväll, rejält taggad men har än så länge inte hunnit göra så mycket mer än att försöka styra upp mina kontroll-inställningar (tgb/mus), vilket i sig är en liten utmaning är få riktigt bra hehe, så när jag väl hoppas in i TS så får någon gärna hålla min hand Wink


* Gick med i Hemvärnet när jag studerade Produktutveckling/CAD i Varberg och trivs med det gänget så valt att stanna kvar, trots mina 18 mil till LV6
Redigerat av Werzion den 2013-09-25 11:29
Vilken klockren bakgrund.. totally approved Wink
(Värnplikt 03/04 på P4 här och uppvuxen i Halmstad)

Välkommen.
Välkommen, hoppas att du kommer trivas. Smile
Välkommen Smile
Om du vill sukta lite till så finns det väldigt mycket klipp från Anrop.se på YouTube, bara att göra en liten sökning där.

Mitt tips är att snabbt som attans signa sig för en operation när tillfälle ges Smile
Ja, hej hej!
Tackar!

Will do Smile
Trevligt Smile Och givetvis välkommen. ( Är från Varberg, och har inte vart här så länge jag heller)

Citera

Werzion skrev:
[...] och ska redan imorgon bege mig till Halmstad för att delta på Elfsborgsgruppens KFÖ (någon av er där??)

Min lillebror är stationerad i Halmstad, så ser du någon med en Hammarby-tatuering så hälsa ifrån mig!

Citera

Werzion skrev:
MC, Snowboard, Thaiboxning och Geocaching som upptar min tid, energi och hjärnaktivitet

Nu låter du som min mamma! Smile
Får man tipsa om denna cachen!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Haha, jag tar det som en komplimang Grin
cachen noterad!