Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Vic anmäler sig för tjänstgöring.
God kväll.

Medan Arma laddas ner i bakgrunden tänkte jag passa på att presentera mig själv en runda.
Är en 34-årig pöjk från Kalmar. Just nu arbetslös (mer tid till Arma?). Reggade mig här redan för något år sedan men blev aldrig av att jag började lira. Suget uppstod igen när vi (jag) började snacka om det på våran airsoftsida på facebook. Lirar förövrigt airsoft med Xealot när han behagar dyka upp Smile

Gjorde värnplikten på KA2 nere i Karlskrona 1999-2000, var en runda på Örlogsbasen där nere med. Var även anställd ett tag efter lumpen. Efter det blev det en runda till Kosovo.

Sjukt sugen på att börja lira, dock så är jag inte så erfaren gamer inom denna genre så lite hjälp skulle uppskattas framöver.

Tack för ordet.

Vic

Edit: Såg att det var tidigare i år jag reggade mig Pfft
"Just because you are blind, and unable to see my beauty doesn't mean it does not exist"
Go kväll, välkommen in i värmen!
http://anrop.se/forum/viewthread.php?...ad_id=1904 Här har du nyskriven och uppdaterad superduper awsome information till hur du börjar lira med oss Cool
Du är även välkommen in på vår superduper aktiva irc chat som du finner i toppmenyn 'Chat' !

Vi ses på slagsfältet ! Grin
Mundis Ex Igne Factus Est

i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/243/561/afc.gif
Hallåjs och välkommen (tillbaka då antar jag Wink )

Ses i krigarspåret !
Tjena, Kul å se att du tog dig tid att fixa konto och allt Smile
Välkommen till Anrop.

Och ja jag borde spela oftare.. får se om jag kommer iväg någon gång snart
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Tack för ett varmt välkomnande. Xealot hjälpte mig med "alla" addons så nu ska det vara fixat.

Tack så mycket Xealot!
"Just because you are blind, and unable to see my beauty doesn't mean it does not exist"
Välkommen Vic!