Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Falling Down
jag ber om ursäkt tomten, men jag mäktade inte med det, hade så mycket strul få igång min pluton, att vara chef över en grupp som jag egentligen inte hade nytta av, blev låg prio.

Ser det mest som feedback till figgehn, att ha en dedikerad logistik grupp är skit svårt att få till kul med.
Tror inte en "dedikerad logistik grupp" är tråkig, utan det var total misskommunikation som gjorde att gruppen inte blev inbjuden till spel utan mera motarbetad och bortföst ifrån resten av plutonen. Jag har kört logistikgrupp tidigare och haft hur kul som helst, men då har man fått vara med i spelet, man har haft uppgiften att få hjälpa tiill och bjudits in till spel.

Jag vet inte vad som var; men jag fick avsluta spela för jag hade som bäst 7-9fps men snittade emot slutet 5-6fps.. det gick inte att spela. Tror för min del var det för mycket objects eller nått.. ingen aning hur OPt var uppbyggt.
Plus att för min del dog TS ett gäng gånger i början så tålamodet sjönk tyvärr.
Jag hade varit helt nöjd bara vi fått köra fram er med lastbilarna, därefter hade vi gladeligen väntat bakom eller tagit en position att understödja er från. Det hade även funkat fint om vi fick agera vanlig skyttegrupp eller whatever. Men att bli åtsagda att sitta och vänta i basen och inte ens få sköta sin uppgift som gruppen byggde på eller något annat heller fick oss att känna oss lika välkomna att delta som en pedofil på dagis.
vet inte hur många gånger kan be om ursäkt men som sagt, det var inte meningen att låta er sitta och ruttna bort i basen..

men från mitt perspektiv: Alla talade i munnen på varandra, noll samband bara massa tjat från alla.. därför gick det inte ens få upp folk in i lastbilarna. Det var en ganska kort sträcka till första objektiv så jag tyckte var mer effektivit att få ut folket.. och i rörelse för att sätta upp ett anfall.

Jag kör ogärna "gasa fram till 200 meter bort från fienden"...

ni bad om order, men hade ingen nytta av er.. sen misstog jag figgehns gun crazy för vara er.. så kände bara men orka med ryssar som inte samarbetar. Då skiter jag i detta och så löser vi "wamako:ner" som pratar samma språk detta själva. Ni bad om order.. men jag hade inga.

Så nu vet ni hur det är i det militära.. ibland får man inga orders och det är bara tråkigt.
Jag söker inget ursäkt eller sur på dig granQ Smile

Jag bara förklarade min bit, jag var dock bara med ett kort inslag på kanske en kvart-tjugo minuter efter vi dött för andra gången.

Så för min del; bara förklarade my point of view och bra att ventilera ens tänk.

Citera

SkaGGet skrev:

Tror inte en "dedikerad logistik grupp" är tråkig, utan det var total misskommunikation som gjorde att gruppen inte blev inbjuden till spel utan mera motarbetad och bortföst ifrån resten av plutonen. Jag har kört logistikgrupp tidigare och haft hur kul som helst, men då har man fått vara med i spelet, man har haft uppgiften att få hjälpa tiill och bjudits in till spel.

Jag vet inte vad som var; men jag fick avsluta spela för jag hade som bäst 7-9fps men snittade emot slutet 5-6fps.. det gick inte att spela. Tror för min del var det för mycket objects eller nått.. ingen aning hur OPt var uppbyggt.
Plus att för min del dog TS ett gäng gånger i början så tålamodet sjönk tyvärr.


Vid varje punkt så var det 7 soldater, 3 bilar (med 2 soldater i varje)
Så ungefär 40-50 AI soldater och ungefär 10 bilar
Det fanns även 3 APCs och 20 soldater som var på väg på flygplatsen + 1 heli, 3 flygplan
sen var det slumpat på 25% på 10 grupper med 5 soldater i varje

Så maximalt var det väl 100 AI + 20 Civila, känns mer som det var antalet spelare som drog ner en massa, när de flesta hade quittat så kom jag från 15 FPS till 30, var inga triggers förutom en BlueFor not Present på flygplatsen
Ja, hej hej!
Var det inte SFP hus också, sibylla och röda lador ?
tror inte de ställer till det så mycket..

vad jag misstänker är min nya server config. Matade in några värden för 2 op's sedan, och båda de har laggat ganska mycket fast min avsikt var att skulle lagga mindre.

Hostar gärna på onsdag, utan de delarna och se om funkar bättre.