Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Inställer sig för tjänstgöring!
81a från "lilla paris" (och JA det är Kristianstad och inte någon annan håla i landet). Spelat ArmA III sen alphan och haft sfp installerat nästan lika länge. faktiskt ni killar på anrop och era roliga videor på youtube som fick mig att köpa A3. Ni verkar ha helt rätt inställning till att lira spel, allvar blandat med en stor dos humor och dråpliga situationer. Är gamer sedan länge (satt på polares commodore 64 amiga 500 osv) var ett tag ganska känd på sci.fi's quake och TF servrar under namnet Deranger under sena 90 talet. Har även gått under samma namn åt svenska Swedish Gentlemen i CoD:MW och TF2 för något år sedan.

Gjorde värnplikten i vaktens insats och eskort styrka på MarinB S i Karskrona 00-01. Det var alltså längesen nu. Kör lastbil åt vårat svenska postverk så jobb kan vara ivägen emellanåt när man verkligen vill lira tyvärr. Och det var jag det. Hoppas se er alla i stridsröken.

//Archangel alltså Lharz(lars)
Commodore 64 ForTheWin!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Välkommen Smile
Välkommen!

Kul du hittat hit Smile
Välkommen! Anrops inträdesprov kräver att du bryter nacken på en björn. Pälsen skickas sedan till GranQ för bedömning.

Citera

Tomten skrev:

Välkommen! Anrops inträdesprov kräver att du bryter nacken på en björn. Pälsen skickas sedan till GranQ för bedömning.


Skickar med posten så OM den kommer fram inom ett årtionde så hoppas jag på en guldstjärna
Ger ni ut guldstjärnor? varför fick aldrig jag någon? Sad
Eller räknas inte isbjörnar?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!

Citera

Chris_Acrobat skrev:

Ger ni ut guldstjärnor? varför fick aldrig jag någon? Sad
Eller räknas inte isbjörnar?


Jo, men du hade tagit en säl. Det är inte riktigt samma djur.
En säl? Det måste varit en riktigt hårig och lurvig art i så fall! Kanske en överviktig SeAL i vinterkammo. gQ, kan du kolla om han hade/har en dogtag på sig?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!