Visa ämne
 Skriv ut ämne
Sökes: Försökspersoner
Hejsan allihopa

Jag behöver 6 stycken frivilliga (två grupper om tre) som vill delta i ett experiment. Experimentet är en del av min Kandidatexamen som jag skriver nu i vår.
Det är en studie i gruppdynamisk problemlösning och innefattar att ni spelar ett uppdrag i Armed Assault och löser en uppgift. Det kommer ta ungefär 20 minuter att delta. Efteråt bjuder jag på e-fika :)

Följande behövs:
- Armed Assault 1.15Beta
- Teamspeak RC2
- Fungerande headset

Är du intresserad så svara i den här tråden, skicka ett PM på forumet eller skicka ett mail till
beror på tid/datum, normalt = söndagar mellan 08.00-10.00 helt ok för min del, resterande brukar vara schemalagt.
Ett tillfälle till, kommer jobba av det ASAP
kan jag la vara med på =)

There is ALWAYS another way to do things...
Najs! Jag hugger dig i chatten så får vi hitta två till!
Intresserade kan fylla i den här:
http://www.doodle...6xezx7ssir
Skriv nick som namn så får vi fixa ihop det!
Fyllde i några tider. Vill ju gärna ha en e-fika!
Ok, nu har vi tre pers. Vi kör ikväll 20:00 för då har alla skrivit att de kan. Om det skiter sig så har vi alltid 20:00 imorgon

Trilla in i chatten eller stör mig på MSN
Ska be att få tacka alla som ställt upp!
Nu är datainsamlingen klar, så länge jag inte får en kula i pannan så verkar det som examen är fixat :]
Lägger upp uppsatsen sen när den är klar
Nu har jag inte varit aktiv på anrop på evigheter
Delvis för att jag sliter som en gnu med uppsatsen
Deadline till handledaren är om två veckor, framläggning om ~1 månad sedan lägger jag upp allting i en fin pdf. Sen kan ni få sitta och spy galla på den Smile
ey..rolig uppsats, lägga gärna upp den på anrop som news och jag skall se till den hamnar på nosig också..

Var intressant läsning faktiskt Smile
Så... fick tummen ur och färdigställt allt

Skiten finns upplagt på uni's hemsidan för allmän beskådan(och bespottan)

http://liu.diva-portal.org/smash/get/...FULLTEXT01
Redigerat av ugga den 2010-01-21 18:30