Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Sleipner [nu med ADDONS]
Är lite nyfiken på vad Romeo Golf tyckte om mig som GC...synd bara att man inte alltid vet om man kan använda sig av växelvis/ansatsvis, blixtlås etc. Hade hjälpt mycket vid vissa tillfällen Smile Istället för att köra med linje hela tiden.

Tyckte RG skötte sig väldigt bra, var ju faktiskt den enda gruppen som överlevde till 100% Grin
Tyckte att du skötte dig lysande SuperSverker. Lite synd att vi inte såg mer action bara. Annars en jävligt trevlig tour där hela RG kom hem helskinnade
Från mig Skägget > Tack till er som spelade och hade det skoj Smile

Frågan är nu > Till nästa gång, skall vi göra en del 2 där vi tar upp där vi slutade nu Eller köra något helt annat ?
Delta kör upp på en kulle och parkerar.
Det rasslar till och så hamnar vi här..

i.imgur.com/U1Ky5Wj.jpg
Pratbubblan pekar fel, det var inte jag som sa det. Pfft

Citera

Tomten skrev:

Pratbubblan pekar fel, det var inte jag som sa det. Pfft


Tyvärr var det nog mina... lite mindre kloka ord...

Till Skägget > Jag ser gärna en del 2 av OP Sleipner.
Redigerat av Sandberg den 2013-11-11 10:59

Citera

Tomten skrev:

Pratbubblan pekar fel, det var inte jag som sa det. Pfft



Jag vet inte hur ni var placerade riktigt så chansade! Smile


EDIT: Och japp, mer Sleipner-style. Mer MCC oxå för då vet man inte riktigt vad som kan tänkas hända.
Gjorde tabben igår att inte ställa om datorn till att köra allt ljud i hörlurarna så fick spelets ljud i högtalarna (högtalaren...) och ACRE/TS i hörlurarna >_<


Skönt att se på figgehns filmklipp att det inte bara är en själv och ens grupp som behöver gå "Karta & Kompass, förståelse i teori och praktik, 15 högskolepoäng" Grin

Denna stil av OP är helt klart ett roligt alternativ och får gärna dominera söndags-open!

RIKTIGT UPPSKATTAD!!

Citera

Werzion skrev:Skönt att se på figgehns filmklipp att det inte bara är en själv och ens grupp som behöver gå "Karta & Kompass, förståelse i teori och praktik, 15 högskolepoäng" Grin


Jag lyckades också tabba mig när det kom till orienteringen, vilket delvis kan skyllas på att man inte ser ett skit i galten.