Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Ang. A3 crasher PhysX
Vi har ju kört OP Sleipner som vart en mass-crash såsom vi hade ett tag i Alphan. Vi har nu testat att köra helt utan addons på Toktottes senaste Onsdags OP Harmagedon, vi hade TMR har jag för mig. Där var det inte alls den nivån av crasher, om några direkt ? Kommer ju köra nu Söndagens OP utan addons också, även utan TMR.

Frågan är om det är fel i SFP modellerna som skapar dessa crasher, låt oss slå våra kloka huvuden ihop Smile
Hur har ni upplevt det, värst med fordon, soldaterna.. speciella förhållanden i spelet ?
Vi hade några/någon som crashade i början.
Kan vara bra om de som åkte ur spelet kollar sina crashdumps för att se om det är PhysX_x86.dll som orsakar det eller inte men ja annars verkade det stabilt för det mesta av spelet igår
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Gör ett nytt inlägg istället för att editera mitt gamla så fler ser det;
Om man är osäker på vart man hittar Arma 3 crashdumps och logginformation så gör följande:

Tryck Windows tangenten + R så du får upp en Kör ruta
Skriv exakt följande:

Citera

%LOCALAPPDATA%\Arma 3

RPT filerna är de som innehåller informationen, öppna den vars tidsstämpel bäst stämmer överens med när du crashade (med notepad/anteckningar funkar bra om du är osäker på med vilket program) och scrolla ner längst ner.

Om du är osäker på hur man tyder innehållet så copy och pastea allting till http://pastebin.com/ och sedan kopierar du in den nya adressen hit i ett nytt inlägg i den här tråden.

EDIT:
Raden man letar efter som är mest intressant ser ut något som så här:

Citera

Fault address: 6E0B21CB 01:001511CB C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Arma 3\PhysX3_x86.dll

Redigerat av xealot den 2013-11-21 15:12
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Min krash igår var pga PhysX3_x86.dll iaf.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg