Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Träna med Anrop (Gammal)
Ny på Arma3? Ny på Anrop? Vill du få lite mer kött på benen inför operationerna? Med lite förkunskaper blir allt lite roligare.

Tanken med denna träningskväll är egentligen inte att göra dig till en bra Arma-spelare. Tanken är att om du har lite baskunskaper i hur du rör dig och hanterar din utrustning kommer du kunna lägga energi på uppdraget och inte bara springa runt och vara rädd för att skjuta någon kamrat. Preliminärt är tanken att vi tillsammans, i det tempot gruppen kan/vill, går igenom grunderna som hur radion fungerar, hur du hanterar din utrustning, hur du kompletterar den osv osv.

Tveka inte utan läs mer och signa upp här: http://anrop.se/o....php?id=86
Bra initiativ! Smile
Kul att se SOLDF i digital form...
Och självklart ska mitt jobb återigen förstöra min planering. Hade ett ganska fullt schema under hela morgondagen där träningen verkligen var något jag såg fram emot men tyvärr kommer jag inte kunna närvara då jag måste åka redan imorgon bitti på jobb. Men jag gissar att tomten och diego kommer klara sig utan några större problem. Riktigt sur över det här faktiskt.
Vi fixar det och så får vi lägga upp en till träning, det kommer ändå behövas. Smile
Jag hade inte gråtit av att ha träningar lite då och då. Pskott och sånt skulle jag behöva öva på, svårt med avstånden på dom. Och det är lite tråkigt att göra det själv i editorn Smile

Är dock jävligt sur på mig att jag måste åka iväg redan imorgon.
En lyckad övning och introduction får jag säga. Lite att plugga på när de kommer till Radio e.t.c men ser fram emot att ses på slagfältet Smile
imageshack.com/a/img35/2892/asdasdasdgr.png