Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Redo för strid! - SirRockford
Hallå hallå där ute.

Tänkte att när man nu är ny på Anrop så dår man väl skriva en liten snutt och berätta om sig själv.
Namnet är i alla fall Alexander, men för enkelhetens skull så kalla mig Alex ^^ Mitt IGN är SirRockford och jag är ingen direkt nybörjare på ARMA.

Har haft ARMA 2 i ett bra tag och har en hel del antal klockade timmar i spelet enligt Steam. Spelade mycket på ACE moden (realism mod) innan men de dog dessvärre ut i och med att de var en öppen server. Så min erfarenhet på ACRE (som också var med) är rätt så hög och jag tar alltid realismen i spelet på högsta allvar.
ARMA 3 har jag spelat lite till och från men hoppas komma in i den mer och mer här.

Driver också en liten YouTube kanal på fritiden. Inget stort direkt men de är ett intresse ^^.http://www.youtube.com/user/TeragProd...roductions

I alla fall. Jag kommer hålla ögonen öppna på kommande träning och Operationer så vi ses ute på slagfältet!

/// Alex aka SirRockford

P.S Om nån där ute vill spela lite eller helt enkelt köra ett ACRE test med mig så tveka inte och skriv ett PM till mig Smile
imageshack.com/a/img35/2892/asdasdasdgr.png
Välkommen hit.

Hoppas du kommer trivas med att kriega med oss =)
Trevlig och bra skriven "liten snutt", mera sånt !
Man gör så gott man kan Pfft
Har länge letat efter ett bra gäng att spela ARMA med så hoppas jag trillat rätt Pfft
imageshack.com/a/img35/2892/asdasdasdgr.png
Vi är väl ett blandat gäng som spelar seriöst på Söndagar och ofta Onsdagar likväl. Där emellan har vi även blandade spelomgångar, som annonseras så att säga i trådar och spelmodulen; den man kan skriva upp sig på.

Vi har flertal personer som spelar in våra galenskaper, du kan ju slänga ett öga på videos och se hur pass bra du "trillat rätt" Wink

Allas kanaler finns på den här tråden:
http://anrop.se/f...ad_id=1976
En del känner man igen ^^ DDG extra har jag följt ett bra tag nu exempelvis ^^