Visa ämne
Anrop » Anrop » Information
 Skriv ut ämne
Filarkiv, bit torrnet?
Vad tror ni om idén att ha ett filarkiv som är en "tracker" ?
Kommer säkert ha någon dator över när kommer hem och inser att har inte råd köra filarkivet på denna servern, bara 1 gb utrymme.

Men gillar bit torrnet så sugen på det. comments eller förslag?
FUnkar ju helt klart med torrents Smile
Bor och jobbar i Danmark.
Jag har extradatorer också, men sitter tyvärr inte inne med bandbredden (1Mbit uppströms), dock kan jag erbjuda mig att hjälpa till med initial seeding.

Det finns en 'hobbytracker' som jag nyttjar mig av för ett racingspel, för att ladda ner nya banor, bilar osv. och det fungerar faktiskt jäkligt bra. Och jag skulle tippa att soldatsimulatorer har en betydligt större publik än racingsimulatorer, d.v.s det borde inte vara något problem med avsaknad av seeders.
Min tanke är att ha en dator som ständigt delar ut hemma hos mig, och med begränsad hastighet. Knepiga är väl att få igång en tracker service, ingen koll på det för vara ärlig.

Har sämre uppkoppling än dig (kanske blir ftp istället), men tanken är mest ha MP uppdrag och små verktyg som unpbo. Stora moddar lämnar jag åt armedassault.info osv..
Ok, det finns nog rätt mycket trackermjukvara att välja på (googla helt enkelt), kan inte vara jättesvårt.