Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
Vill du som spelare få ett mail när så ett OP är skapat ?
YES vad jag väntat YES vad jag väntat 43%[6 Röster]
NO onödigt att implementera NO onödigt att implementera 57%[8 Röster]
Totalt antal röster : 14
 Skriv ut ämne
OP Meddelande ? Svar = nej [låst]
Min fråga är; Vill du som spelare få ett mail när så ett OP är skapat ?

Att när jag eller andra som pysslar med OPn; Trycker på publicera OP så det kommer synligt, finns en vilja att i samma veva få ett mail skickat till sig där det står att ett OP är skapat. En funktion som givetvis skall vara möjlig att klicka i eller ur i sin profil tex..

Lets talk about it.. GO !
Redigerat av SkaGGet den 2014-01-02 00:19
Nej, bättre att folk håller koll på sidan och irc.
Håller med Finarvas.
Har man inte tid att kolla in på forumet i mellan åt så ska man nog inte spela heller. Fast i dagens curling samhälle så förstår jag varför du undrar om man inte ska underlätta för dom som inte orkar engagera sig genom att kolla in på forumet i 5min varannan dag. (jag saknar att spela!!!)

Citera

Grip skrev:

Har man inte tid att kolla in på forumet i mellan åt så ska man nog inte spela heller. Fast i dagens curling samhälle så förstår jag varför du undrar om man inte ska underlätta för dom som inte orkar engagera sig genom att kolla in på forumet i 5min varannan dag. (jag saknar att spela!!!)


Jag är inne på Anrop ca 1 gång per dag. Mest för att kolla, och har man inte tid för det (som sagt ca 5 min) så ska man inte spela då det bygger på frivilligt deltagande och inga tvång. +1 helt enkelt även om det vore en nice feature
Ja, hej hej!
Håller med de andra, är man intresserad av att spela med anrop fixar man att skriva upp sig och dyka upp på OP ändå. Smile
Risken med mail, är att folk blir mindre aktiva på forumet. Men tanken är god. Fast jag håller ändå med tidigare talare.
Det finns ju en *host* sms-lista också Pfft
Låser tråden med svaret på frågan " NO ".
- motiveringen; var aktiv på Anrop.se så missar du inget.

Låser mest för att det är onödigt att ha en aktiv tråd när vi sagt det vi velat och kommit fram till det vi ville. Slippa se någon necroposta upp det också.