Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Homecoming
- från Mike Sierra, vi har tagit tung eld ifrån västra delen av vår position, vi är helt utslagna och behöver omedelbar hjälp

OP Homecoming handlar om en grupp svenska soldater som på en rutin patrullering längs en vanligtvis lugn sträcka; där dom blir tungt beskjutna ifrån ett bakhåll. Detta skulle vara de svenska truppernas sista insats på ön, bara en sista rondering och sen hem. De flesta ifrån plutonen är i basen och packar ihop för avfärd Sweden.

OPt är i två delar, ena delen handlar om dom som är fast och lite utskjutna, lite CSAR. Den andra delen är att ifrån räddat tillstånd till att slå ut det näste/HQ som fientliga styrkor agerat ifrån.
----------------------------------------------------------
Vi kommer köra svenska styrkor, motståndarna är de nya ryska styrkorna och även fordon.

Så speltesta och köra nya SFP 0.2.8.

Notera att TMR Alt. är numera 0.1.2

Detta är också Anrops 100de OP sedan ZiP gjorde OP-modulen att registrera sig genom.. bara en sån sak !
Hej. Jag ska spela mitt första OP, och det blir Homecoming.

Fråga 1: Vilken tid ska man logga in på teamspeak och servern?
Fråga 2: Jag har laddat ned senaste SFP, men när jag är inne i ex. armory atlis kan jag få upp de svenska vapnen samt vissa fordon, dock inte samtliga fordon och heller ej svensk utrustning. Ska det vara så eller har jag misslyckats med SFP?

Mvh "den nye"
Redigerat av Joel2_0 den 2014-01-08 17:22
1: Absolut senast klockan 19:45. Då ska alla moddar fungera, för då kör vi igång.
2: Det får du veta 19:45. Kommer inte vara några konstigheter.
3. Kolla i editorn istället. Är du osäker om du misslyckats med din installation av moddarna så kolla noga igenom Skäggets fiffiga guide hur man får allt att funka: anrop.se/forum/viewthread.php?thread_id=1904 Har du problem efter det så fråga någon vänlig själ på IRC:en eller teamspeak (kommer med 99% sannolikhet inte behövas). Kom ihåg att allt måste fungera innan spelstart.
Tack för snabbt svar, sätter igång med att kolla genast Smile